Sunday, June 23, 2013

دلار به زیر 3000 تومان رسید جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز شنبه منتشر شد. به گزارش خبرنگار مهر از میدان فردوسی تهران که مرکز خرید و فروش ارز است، نرخ فروش هر دلار امروز بر روی تابلوی صرافی ها دو هزار و 950 تومان، نرخ خرید دو هزار و 800 تومان، نرخ فروش هر یورو 3 هزار و 950 تومان و نرخ خرید 3 هزار و 800 تومان اعلام شد. صرافان قیمت فروش هر پوند انگلیس بر روی تابلوها را در روز جاری 4 هزار و 800 تومان، قیمت خرید 4 هزار و 400 تومان، قیمت فروش هر درهم امارات 850 تومان و قیمت خرید 750 تومان درج کردند. گفتنی است تعداد زیادی از فروشندگان عادی به مرکز ارز و سکه از میدان فردوسی تا چهارراه استانبول مراجعه کرده اند، این افراد که طی ماه های اخیر به خرید سکه و ارز اقدام کرده بودند برای اینکه ضرر کمتری متوجه آنها شود برای فروش به بازار هجوم آورده اند. در عین حال مشاهدات خبرنگار مهر حاکی از داغ شدن بازار دلالان در این مرکز ارزی است و سفته بازان، از فروشندگان عادی ارز خریدار می کنند.

دلار به زیر 3000 تومان رسید
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز شنبه منتشر شد.
به گزارش خبرنگار مهر از میدان فردوسی تهران که مرکز خرید و فروش ارز است، نرخ فروش هر دلار امروز بر روی تابلوی صرافی ها دو هزار و 950 تومان، نرخ خرید دو هزار و 800 تومان، نرخ فروش هر یورو 3 هزار و 950 تومان و نرخ خرید 3 هزار و 800 تومان اعلام شد.
صرافان قیمت فروش هر پوند انگلیس بر روی تابلوها را در روز جاری 4 هزار و 800 تومان، قیمت خرید 4 هزار و 400 تومان، قیمت فروش هر درهم امارات 850 تومان و قیمت خرید 750 تومان درج کردند.
گفتنی است تعداد زیادی از فروشندگان عادی به مرکز ارز و سکه از میدان فردوسی تا چهارراه استانبول مراجعه کرده اند، این افراد که طی ماه های اخیر به خرید سکه و ارز اقدام کرده بودند برای اینکه ضرر کمتری متوجه آنها شود برای فروش به بازار هجوم آورده اند.

در عین حال مشاهدات خبرنگار مهر حاکی از داغ شدن بازار دلالان در این مرکز ارزی است و سفته بازان، از فروشندگان عادی ارز خریدار می کنند. 

No comments:

Post a Comment