Tuesday, June 11, 2013

رقابت همسر سعید مرتضوی با مادر یکی از قربانیان کهریزک


همسر سعید مرتضوی این روزها تلاش می‌کند تا به شورای شهر پایتخت وارد شود. نکته‌ی جالب است که مادر یکی از قربانیان کهریزک نیز با وی رقابت دارد.

«هما فلاح تفتی»، همسر سعید مرتضوی یکی از ۳۱ نامزد مورد حمایت لیست منتسب به اسفندیار رحیم مشایی است.
به گزارش وب‌سایت «الف»، همسر سعید مرتضوی در حالی در لیست انتخاباتی «زنده باد بهار» قرارگرفته است که در کنار او نام‌هایی چون پروین احمدی نژاد و عبدالرضا شیخ الاسلامی (وزیر سابق رفاه که در جریان انتصاب مرتضوی استیضاح شد و رای اعتماد از مجلس نگرفت) دیده می‌شود.
هما فلاح تفتی که پزشک است، درفاصله سال‌های ۸۸ تا ۹۲ با احکام همسرش سعید مرتضوی از سرپرستی یک کلینیک به معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.
در همین حال همسر عبدالحسین روح الامینی، مادر محسن روح‌الامینی از قربانیان کهریزک نیز در انتخابات شورای شهر با همسر مرتضوی رقابت می‌کند.
به گزارش مهر، «زهره حقیقی» ۵۵ ساله، مادر مرحوم محسن روح الامینی و همسر عبدالحسین روح الامینی، یکی از ۳۱ نامزد معرفی شده در لیست «جبهه ایستادگی» است. این لیست را حامیان «محسن رضایی» منتشر کرده‌اند.
حقیقی که دکترای  داروسازی دارد، سوابقی همچون عضویت در کمیته استراتژی سرطان سینه و کارشناسی دفتر توسعه و هماهنگی نظام تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت را در کارنامه سوابق خود دارد.
گفتنی است عبدالحسین روح‌الامینی نیز این روزها مشاور عالی محسن رضایی، نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است.

No comments:

Post a Comment