Monday, July 29, 2013

آیا «رابطه جنسی گروهی» و «انقلاب جنسی» باعث رهایی ایران می‌شود؟

آیا «رابطه جنسی گروهی» و «انقلاب جنسی» باعث رهایی ایران می‌شود؟

سایت سالون، بخش‌هایی از یک کتاب در باره رابطه جنسی گروهی و ضربدری را منتشر کرده، اما تیتر آن، برای مخاطب ایرانی حساسیت‌زا است: «چگونه سکس گروهی باعث رهایی ایران و چین می‌شود.»

وقتی کترین فرنک، در کتاب خود که حول محور «رابطه جنسی گروهی» شکل گرفته، به رشد نوعی رابطه در ایران اشاره می‌کند، نمی‌توان با توجه به فضای «اسلامی» نظام ایران، آن را نادیده گرفت.
سایت سالون، دیروز، گزیده‌ای از این کتاب را منتشر کرد، با عنوانی که برای ناظران ایران، حساسیت‌برانگیز است:
Sexy spring: How group sex will liberate Iran, China
کترین فرنک، نگاهی دارد به تحقیق و کتاب پردیس مهدوی. خانم مهدوی در سال ۲۰۰۹، کتاب «قیام پرحرارت: انقلاب جنسی در ایران» خود را روانه بازار کرد و در آن بیان به تحولات جنسی در ایران بعد از انقلاب پرداخت.
بر اساس نگاه خانم مهدوی، سکس، کارکردی مقابل نظام و ارزش‌های تحمیلی جمهوری اسلامی را دارد.
کترین فرنک در کتاب خود، به تجربیات پردیس مهدوی می‌پردازد که روایت‌هایش از سفرهای متعدد به ایران و بررسی تحولات جنسی را کتابش آورده است.
خانم مهدی در کتاب خود به علاقه بسیاری از دختران ایرانی به از دادن بکارت خود، می‌پردازد. همچنین، در این کتاب، به روابط جنسی گروهی در نقاط مختلف از جمله شمال و یا باغی در تهران اشاره شده است.
خانم مهدوی مشاهداتش از یک «سکس پارتی» در باغ خانمی جوان که پدر و مادرش به به سفر حج رفته بودند را در کتاب خود آورده است، که حدود ۴۰ نفر پسر و دختر، برهنه و یا کم لباس، درگیر روابط جنسی در سطوح مختلف بوده‌اند:
"Another sex party Mahdavi attended was held at a garden estate outside of Tehran, hosted by a young woman whose parents had gone on religious pilgrimage to Mecca. Upon arrival at the property, she heard techno music coming from a bathhouse. She followed her friends inside. When her eyes adjusted to the dim lighting, she saw “forty or so young people present, all naked or in undergarments, kissing, touching, dancing, and some having oral, anal, and vaginal sex.” She watched groups of men and women “engaging in sexual acts with both genders,” until she felt faint from the heat. She began searching for the friends she had arrived with, who had disappeared into the steam. The young woman was “kissing and being kissed by three men.” Mahdavi was unable to find the man who’d driven them; later, she learned that he had been in a back room procuring Ecstasy."
بنا به گفته یکی از منابع خانم مهدوی، این روابط زندگی را در جمهوری اسلامی قابل تحمل کرده است...برخی معتقدند که با وجود ترس از برخورد حکومت، این کار ارزشش را دارد و از سوی دیگر، گروهی معتقدند که دارند در یک تحول زندگی می‌کنند.
اما این نوع تحول، باعث نگرانی آیت‌الله خامنه‌ای و محافظه‌کارانی است که از «انقلاب مخملی» هراسانند.
کترین فرنک به این گفته خانم مهدوی اشاره می‌کند که [بسیاری از] جوانانی که مقابل ارزش‌های نظام ایستاده و موسقی‌های غیر قانونی گوش می‌دادند و تجربه‌های جنسی جدیدی به دست آورده بودند، مقاب نظام ایستادند. 

No comments:

Post a Comment