Friday, August 9, 2013

* پوتین و روحانی در قرقیزستان دیدار می‌کنند * الهام: ظرفیت احمدی​نژاد بیش از عضویت در مجمع است پوتین و روحانی در قرقیزستان دیدار می‌کنند ایسنا : رئیس جمهور روسیه، سیزدهم ماه آتی میلادی (سپتامبر) در قرقیزستان با «حسن روحانی» رئیس جمهور جدید ایران دیدار خواهد کرد. به گزارش «راشا تودی»، در خبری فوری گزارش داد که «ولادمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، سیزدهم ماه سپتامبر (22 شهریور) در قرقیزستان با «حسن روحانی» رئیس جمهور جدید ایران دیدار خواهد کرد. کرملین اعلام کرد که پوتین در حاشیه نشست شانگهای در بیشکک با روحانی دیدار خواهد کرد. «یوری اوشاکوف» معاون رئیس جمهور روسیه گفت که طرف ایرانی پیشتر پیشنهاد این دیدار را مطرح کرده بود که مسکو نیز از این پیشنهاد استقبال کرد و آمادگی ها برای برگزاری این دیدار آغاز شده است. الهام: ظرفیت احمدی​نژاد بیش از عضویت در مجمع است الهام در مصاحبه با تسنیم در پاسخ به این سوال که آیا شما از آقای احمدی‌نژاد جدا شده‌اید یا به دانشگاه احمدی‌نژاد و اخیراً به ساختمان لادن می‌روید، اظهار داشت: من با خواست احمدی‌نژاد با ایشان همکاری می‌کنم. وی درباره اینکه آیا در ساختمان لادن و دفتر "رئیس‌جمهور" سابق رفت و آمد دارید، گفت: به آقای احمدی‌نژادسر می‌زنم ولی در آنجا دفتر ندارم. من آنجا مستقر نیستم ولی آنجا می‌روم و خدمت آقای احمدی‌نژاد می‌رسم. سخنگوی دولت دهم درباره ارزیابی‌اش از عضویت احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت:ایشان به رهبری عرض کردند که در خدمت نظامم و هر جا ایشان بخواهند خدمت می‌کنند. این دیگر رهبری است که از ایشان خواستند به مجمع برود ولی به هر حال من ظرفیت آقای احمدی‌نژاد و توانمدی‌اش را برای خدمت، توانمندی بسیار بیشتری می‌بینم. امیدوارم که این ظرفیت در کشور بالفعل بماند.

* پوتین و روحانی در قرقیزستان دیدار می‌کنند
* الهام: ظرفیت احمدی​نژاد بیش از عضویت در مجمع است

پوتین و روحانی در قرقیزستان دیدار می‌کنند
ایسنا : رئیس جمهور روسیه، سیزدهم ماه آتی میلادی (سپتامبر) در قرقیزستان با «حسن روحانی» رئیس جمهور جدید ایران دیدار خواهد کرد.
 به گزارش «راشا تودی»، در خبری فوری گزارش داد که «ولادمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، سیزدهم ماه سپتامبر (22 شهریور) در قرقیزستان با «حسن روحانی» رئیس جمهور جدید ایران دیدار خواهد کرد.

کرملین اعلام کرد که پوتین در حاشیه نشست شانگهای در بیشکک با روحانی دیدار خواهد کرد.

«یوری اوشاکوف» معاون رئیس جمهور روسیه گفت که طرف ایرانی پیشتر پیشنهاد این دیدار را مطرح کرده بود که مسکو نیز از این پیشنهاد استقبال کرد و آمادگی ها برای برگزاری این دیدار آغاز شده است.

الهام: ظرفیت احمدی​نژاد بیش از عضویت در مجمع است
الهام در مصاحبه با تسنیم در پاسخ به این سوال که آیا شما از آقای احمدی‌نژاد جدا شده‌اید یا به دانشگاه احمدی‌نژاد و اخیراً به ساختمان لادن می‌روید، اظهار داشت: من با خواست احمدی‌نژاد با ایشان همکاری می‌کنم.
وی درباره اینکه آیا در ساختمان لادن و دفتر "رئیس‌جمهور" سابق رفت و آمد دارید، گفت: به آقای احمدی‌نژادسر می‌زنم ولی در آنجا دفتر ندارم. من آنجا مستقر نیستم ولی آنجا می‌روم و خدمت آقای احمدی‌نژاد می‌رسم.

سخنگوی دولت دهم درباره ارزیابی‌اش از عضویت احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت:ایشان به رهبری عرض کردند که در خدمت نظامم و هر جا ایشان بخواهند خدمت می‌کنند. این دیگر رهبری است که از ایشان خواستند به مجمع برود ولی به هر حال من ظرفیت آقای احمدی‌نژاد و توانمدی‌اش را برای خدمت، توانمندی بسیار بیشتری می‌بینم. امیدوارم که این ظرفیت در کشور بالفعل بماند. 

No comments:

Post a Comment