Saturday, August 31, 2013

خبرگزاری ها بمباران سوریه با شلیک مدرن ترین موشک ها آغاز میشود خبرگزاری ریانووستی اعلام کرد که روسیه کشتی های جنگی خود را با هدف جلوگیری از حمله نظامی امریکا به سوریه در آبها این کشور مستقر کرد. این کشور بعنوان تدابیر تکمیلی دهها تن از اتباع خود را که در سوریه بسر می برند از این کشور خارج کرد. مجله فرانسوی لوپوان نیز گزارش داد که این کشور نیز پیشرفته ترین ناوچه موشکی خود را که "شوالیه پل" نام دارد به شرق دریای مدیترانه اعزام کرده است. این ناوچه قرار است به کشتی‌های جنگی آمریکا و انگلیس و همچنین زیر دریایی‌های آنها در مدیترانه و نزدیک ترین نقطه به سوریه بپیوندد.


 
خبرگزاری هابمباران سوریه با شلیک
مدرن ترین موشک ها آغاز میشود
 
 
 
 
خبرگزاری ریانووستی اعلام کرد که روسیه کشتی های جنگی خود را با هدف جلوگیری از حمله نظامی امریکا به سوریه در آبها این کشور مستقر کرد. این کشور بعنوان تدابیر تکمیلی دهها تن از اتباع خود را که در سوریه بسر می برند از این کشور خارج کرد.
مجله فرانسوی لوپوان نیز گزارش داد که این کشور نیز پیشرفته ترین ناوچه موشکی خود را که "شوالیه پل" نام دارد به شرق دریای مدیترانه اعزام کرده است.
این ناوچه قرار است به کشتی‌های جنگی آمریکا و انگلیس و همچنین زیر دریایی‌های آنها در مدیترانه و نزدیک ترین نقطه به سوریه بپیوندد.

No comments:

Post a Comment