Friday, December 27, 2013

* وزیر احمدی نژاد همچنان درحال استفاده از امكانات دولتي است * شما که این قدر خوب هستید، چرا مسلمان نیستید؟! وزیر احمدی نژاد همچنان درحال استفاده از امكانات دولتي است يكي از وزراي دولت احمدي نژاد پس از گذشت 3 سال از پايان مسئوليتش در دولت سابق، همچنان درحال استفاده شخصي از امكانات دولتي است. به گزارش عصر خبر به نقل از پيام نو يكي از وزراي دولت احمدي نژاد پس از ادغام چند وزارتخانه و گذشت 3 سال از پايان مسئوليتش در كابينه دهم، همچنان از امكانات وزارتخانه منحل شده از جمله يك دستگاه پرشيا و يك دستگاه زانتيا به منظور شخصي استفاده مي‌كند. اين فرد نه تنها پس از پايان مسئوليتش امكانات مذكور را به وزارتخانه تازه تأسيس دولت قبل تحويل نداد بلكه در دولت جديد هم از اين امكانات استفاده مي‌كند و از قرار معلوم حاضر به تحويل آنها نيست. وي در انتخابات رياست جمهوري به عنوان حامي مالي گروه خاصي در جريان اصولگرا مطرح بود و در دولت نهم و 2 سال اول دولت دهم از نزديكترين افراد به محمود احمدي نژاد و عضو مشهور حلقه نزديك به وي بود. وي در دولت نهم براي تصدي مهمترين وزارتخانه اقتصادي دولت به مجلس هفتم معرفي شد ولي با مخالفت نمايندگان وقت مجلس، قبل از رأي گيري براي رأي اعتماد، انصراف داد. شما که این قدر خوب هستید، چرا مسلمان نیستید؟! مراسم تقدیر از پدیدآورندگان کتاب فاخر «ایران، سرزمین صلح ادیان الهی»، شب گذشته در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد. به گزارش «انتخاب»، در این مراسم دکتر لگن هاوزن گفت: چندی قبل یک زوج مسیحی از خارج از کشور میهمان ما بودند که آنها را به اصفهان برده بودیم و در اصفهان تعدادی از دختران مسلمان با این زوج آشنا شدند و پس از ابراز علاقه به این زوج گفتند: شما که این قدر خوب هستید، چرا مسلمان نیستید؟! زوج مسیحی در پاسخ به آنها گفتند: اینکه ما به ایران آمدیم تا تمدن و تفکرات اسلامی را بهتر بشناسیم، به خاطر این نیست که مسلمان بشویم، بلکه برای این است که مسیحی بهتری بشویم. من آن روز از آنها این نکته بزرگ را یاد گرفتم که گفتگو و همزیستی با سایر ادیان می تواند به این نتیجه برسد که ما مسلمان بهتری باشیم. این صاحب نظر برجسته کلام جدید گفت: بارها به ما گفته می شود که وقتی با سایر ادیان گفتگو می کنید، چند نفر را مسلمان کرده اید و وقتی می گوییم کسی مسلمان نشد، می گویند پس چه فایده ای داشت؟، در حالیکه ما با گفتگو با سایر ادیان، می توانیم هم تصویر مناسبی از اسلام به آنها ارائه دهیم و هم بینش و نگرش خود به اسلام را عمیقتر کنیم و قرار نیست با این گفتگو ما اقلیتها و پیروان سایر ادیان را مسلمان کنیم.

* وزیر احمدی نژاد همچنان درحال استفاده از امكانات دولتي است
* شما که این قدر خوب هستید، چرا مسلمان نیستید؟!

وزیر احمدی نژاد همچنان درحال استفاده از امكانات دولتي است
يكي از وزراي دولت احمدي نژاد پس از گذشت 3 سال از پايان مسئوليتش در دولت سابق، همچنان درحال استفاده شخصي از امكانات دولتي است. به گزارش عصر خبر به نقل از پيام نو يكي از وزراي دولت احمدي نژاد پس از ادغام چند وزارتخانه و گذشت 3 سال از پايان مسئوليتش در كابينه دهم، همچنان از امكانات وزارتخانه منحل شده از جمله يك دستگاه پرشيا و يك دستگاه زانتيا به منظور شخصي استفاده مي‌كند. اين فرد نه تنها پس از پايان مسئوليتش امكانات مذكور را به وزارتخانه تازه تأسيس دولت قبل تحويل نداد بلكه در دولت جديد هم از اين امكانات استفاده مي‌كند و از قرار معلوم حاضر به تحويل آنها نيست. وي در انتخابات رياست جمهوري به عنوان حامي مالي گروه خاصي در جريان اصولگرا مطرح بود و در دولت نهم و 2 سال اول دولت دهم از نزديكترين افراد به محمود احمدي نژاد و عضو مشهور حلقه نزديك به وي بود. وي در دولت نهم براي تصدي مهمترين وزارتخانه اقتصادي دولت به مجلس هفتم معرفي شد ولي با مخالفت نمايندگان وقت مجلس، قبل از رأي گيري براي رأي اعتماد، انصراف داد.
شما که این قدر خوب هستید، چرا مسلمان نیستید؟!
مراسم تقدیر از پدیدآورندگان کتاب فاخر «ایران، سرزمین صلح ادیان الهی»، شب گذشته در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.
به گزارش «انتخاب»، در این مراسم  دکتر لگن هاوزن گفت: چندی قبل یک زوج مسیحی از خارج از کشور میهمان ما بودند که آنها را به اصفهان برده بودیم و در اصفهان تعدادی از دختران مسلمان با این زوج آشنا شدند و پس از ابراز علاقه به این زوج گفتند: شما که این قدر خوب هستید، چرا مسلمان نیستید؟!
زوج مسیحی در پاسخ به آنها گفتند: اینکه ما به ایران آمدیم تا تمدن و تفکرات اسلامی را بهتر بشناسیم، به خاطر این نیست که مسلمان بشویم، بلکه برای این است که مسیحی بهتری بشویم.
من آن روز از آنها این نکته بزرگ را یاد گرفتم که گفتگو و همزیستی با سایر ادیان می تواند به این نتیجه برسد که ما مسلمان بهتری باشیم.

این صاحب نظر برجسته کلام جدید گفت: بارها به ما گفته می شود که وقتی با سایر ادیان گفتگو می کنید، چند نفر را مسلمان کرده اید و وقتی می گوییم کسی مسلمان نشد، می گویند پس چه فایده ای داشت؟، در حالیکه ما با گفتگو با سایر ادیان، می توانیم هم تصویر مناسبی از اسلام به آنها ارائه دهیم و هم بینش و نگرش خود به اسلام را عمیقتر کنیم و قرار نیست با این گفتگو ما اقلیتها و پیروان سایر ادیان را مسلمان کنیم.

 

No comments:

Post a Comment