Friday, December 27, 2013

کارزار نیروهایی که مستیقما زیر نظر خامنه ای هستند برای حمله به رهبران اعتراضات به تقلب انتخابات 88 ادامه حمله نمایندگان خامنه ای در نهادهای وابسته به ولی فقیه به رهبران اعتراضات به تقلب انتخابات 88 خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بعضی از عناصری که پشت صحنه فتنه ۸۸ قرار داشتند، امروز در جاهای مختلف شروع به فعالیت کرده‌اند. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آخوند علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه نکته دیگر چندلایه بودن فتنه است خاطر نشان کرد: معمولا فتنه‌هایی که در طول تاریخ شکل گرفتند چند لایه بودند. یک لایه روی صحنه است که مباشر و کف خیابان قرار می‌گیرد، اما یک لایه دیگر نیز پشت صحنه قرار دارد. برای دلسوزان نظام و انقلاب آن چیزی که اهمیت دارد شناسایی عناصر پشت صحنه است. یعنی آن کسانی که تئوری فتنه، فکر فتنه و اندیشه فتنه را طراحی می‌کنند. سعیدی ادامه داد:‌ در ماجرای فتنه 88 نیز ما سه لایه را از هم مجزا می‌بینیم. یک لایه روی صحنه دو نفری بودند که همواره در جلوی صحنه قرار داشتند. یک لایه کف خیابان قرار داشتند که دست به آشوب و اغتشاش زدند، اما چه کسانی پشت صحنه قرار داشتند، آنها را باید با تحلیل و از طریق نخبگان و خبرگان شناخت. چه کسانی کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند و چه کسانی نگران تقلب در انتخابات بودند؟ چه کسانی ستاد ابطال را در دفتر خود تشکیل دادند؟ این افراد عناصر پشت صحنه هستند و معمولا سالم می‌مانند و در دوره‌های بعد نیز شروع به فعالیت می‌کنند و ما امروز می‌بینیم بعضی از عناصری که پشت صحنه فتنه 88 قرار داشتند، در جاهای مختلف شروع به فعالیت کرده‌اند. وی با بیان اینکه ما در 34 سال گذشته کرارا شاهد بودیم که نمایندگان برخی دوره‌های مجلس مانند مجلس ششم، در برخی دوره‌ها رئیس جمهور و یا کاندیداهای ریاست جمهوری اپوزیسیون نظام می‌شوند و به ساختار نظام حمله می‌کنند، گفت: نرم‌افزار جمهوری اسلامی الهی است. خداوند به پیامبر خود می‌فرمایند اگر پیامبر حرف‌هایی که دیگران می‌زنند بزند و یا دروغ ببندد او را با قدرت می‌گیریم و رگ قلبش را قطع می‌کنیم. کسی حق دست‌برد به این نرم‌افزار را ندارد. بنده از همه پژوهشگران، نخبگان و اعضای محترم شورای نگهبان و نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم روی این مسئله مطالعه کنند که چرا کاندیداها جرات می‌کنند وارد خطوط قرمز شوند و به ساختار نظام حمله کنند. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خصوص راهکارهای مقابله با فتنه نیز اظهار داشت: اولین راهکار اتکاء به رهبری است. توجه و اتکاء به هدایت‌ها و رهنمودهای رهبری تنها راه برون‌رفت و پیشگیری از فتنه‌هاست.

کارزار نیروهایی که مستیقما زیر نظر خامنه ای هستند برای حمله به رهبران اعتراضات به تقلب انتخابات 88
ادامه حمله نمایندگان خامنه ای در نهادهای وابسته به ولی فقیه به رهبران اعتراضات به تقلب انتخابات 88
خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بعضی از عناصری که پشت صحنه فتنه ۸۸ قرار داشتند، امروز در جاهای مختلف شروع به فعالیت کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آخوند علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز  جمعه این هفته تهران  با بیان اینکه نکته دیگر چندلایه بودن فتنه است خاطر نشان کرد: معمولا فتنه‌هایی که در طول تاریخ شکل گرفتند چند لایه بودند. یک لایه روی صحنه است که مباشر و کف خیابان قرار می‌گیرد، اما یک لایه دیگر نیز پشت صحنه قرار دارد. برای دلسوزان نظام و انقلاب آن چیزی که اهمیت دارد شناسایی عناصر پشت صحنه است. یعنی آن کسانی که تئوری فتنه، فکر فتنه و اندیشه فتنه را طراحی می‌کنند.
سعیدی ادامه داد:‌ در ماجرای فتنه 88 نیز ما سه لایه را از هم مجزا می‌بینیم. یک لایه روی صحنه دو نفری بودند که همواره در جلوی صحنه قرار داشتند. یک لایه کف خیابان قرار داشتند که دست به آشوب و اغتشاش زدند، اما چه کسانی پشت صحنه قرار داشتند، آنها را باید با تحلیل و از طریق نخبگان و خبرگان شناخت. چه کسانی کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند و چه کسانی نگران تقلب در انتخابات بودند؟ چه کسانی ستاد ابطال را در دفتر خود تشکیل دادند؟ این افراد عناصر پشت صحنه هستند و معمولا سالم می‌مانند و در دوره‌های بعد نیز شروع به فعالیت می‌کنند و ما امروز می‌بینیم بعضی از عناصری که پشت صحنه فتنه 88 قرار داشتند، در جاهای مختلف شروع به فعالیت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه ما در 34 سال گذشته کرارا شاهد بودیم که نمایندگان برخی دوره‌های مجلس مانند مجلس ششم، در برخی دوره‌ها رئیس جمهور و یا کاندیداهای ریاست جمهوری اپوزیسیون نظام می‌شوند و به ساختار نظام حمله می‌کنند، گفت: نرم‌افزار جمهوری اسلامی الهی است. خداوند به پیامبر خود می‌فرمایند اگر پیامبر حرف‌هایی که دیگران می‌زنند بزند و یا دروغ ببندد او را با قدرت می‌گیریم و رگ قلبش را قطع می‌کنیم. کسی حق دست‌برد به این نرم‌افزار را ندارد. بنده از همه پژوهشگران، نخبگان و اعضای محترم شورای نگهبان و نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم روی این مسئله مطالعه کنند که چرا کاندیداها جرات می‌کنند وارد خطوط قرمز شوند و به ساختار نظام حمله کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خصوص راهکارهای مقابله با فتنه نیز اظهار داشت: اولین راهکار اتکاء به رهبری است. توجه و اتکاء به هدایت‌ها و رهنمودهای رهبری تنها راه برون‌رفت و پیشگیری از فتنه‌هاست.

No comments:

Post a Comment