Monday, December 16, 2013

هجوم پرتلفات ارتش سوریه به حلب + فیلم ‌در حملات هوایی ارتش سوریه به مناطق مسکونی شهر حلب، دهها نفر کشته و زخمی شدند. بنا به گزارش‌ها ارتش شهر را با "بشکه‌های انفجاری" بمباران کرده است. وضعیت انسانی در سوریه فاجعه‌بار توصیف شده است. به گزارش دویچه وله، از بامداد یکشنبه (۱۵ دسامبر) نیروی هوایی ارتش سوریه مناطق مسکونی حلب را بمباران کرد. بنا به گزارش‌ها جنگنده‌های ارتش شمار زیادی بشکه‌های حاوی مواد منفجره را بر مناطقی که در آنها مخالفان رژیم فعال هستند، فرو ریختند. خبرگزاری‌ها از دستکم ۲۲ کشته و دهها زخمی گزارش داده‌اند، اما شبکه‌ی "الجزیره" از کشته شدن بیش از ۱۲۵ نفر گزارش داده و افزوده که تعداد قربانیان رو به افزایش است. بنا به گزارش "الجزیره" هواپیماهای نظامی بشکه‌های بزرگی، هر یک حاوی حدود ۴۰۰ کیلوگرم مواد منفجره به روی حلب انداخته و تلفات زیادی به بار آورده‌اند. گفته می‌شود یکی از "بشکه‌های انفجاری" روی مدرسه‌ای فرود آمده و در نتیجه عده زیادی از کودکان کشته شده‌اند. بنا به گزارش‌ها جنگنده‌های ارتش اسد مناطقی را مورد حمله قرار دادند، که در دست نیروهای مسلح مخالف هستند. در روزهای گذشته نیز نیروهای دولتی به محلات مشابهی حمله کرده بودند. سرما و یخبندان شدید در حلب، از قدرت تحرک و فعالیت نیروهای مخالف رژیم کاسته و فرصتی مناسب به ارتش برای حملات هوایی علیه مخالفان داده است. بنا به گزارش‌ها در شهر حلب نبرد محله به محله جریان دارد. نیروهای مخالف با موشک‌های دست‌ساز به پایگاه‌های دولتی حمله می‌کنند؛ نیروهای حکومتی نیز با مسلسل سنگین مخفی‌گاه‌های مخالفان را گلوله‌باران می‌کنند.

هجوم پرتلفات ارتش سوریه به حلب + فیلم
‌در حملات هوایی ارتش سوریه به مناطق مسکونی شهر حلب، دهها نفر کشته و زخمی شدند. بنا به گزارش‌ها ارتش شهر را با "بشکه‌های انفجاری" بمباران کرده است. وضعیت انسانی در سوریه فاجعه‌بار توصیف شده است.
به گزارش دویچه وله، از بامداد یکشنبه (۱۵ دسامبر) نیروی هوایی ارتش سوریه مناطق مسکونی حلب را بمباران کرد. بنا به گزارش‌ها جنگنده‌های ارتش شمار زیادی بشکه‌های حاوی مواد منفجره را بر مناطقی که در آنها مخالفان رژیم فعال هستند، فرو ریختند.
خبرگزاری‌ها از دستکم ۲۲ کشته و دهها زخمی گزارش داده‌اند، اما شبکه‌ی "الجزیره" از کشته شدن بیش از ۱۲۵ نفر گزارش داده و افزوده که تعداد قربانیان رو به افزایش است.
بنا به گزارش "الجزیره" هواپیماهای نظامی بشکه‌های بزرگی، هر یک حاوی حدود ۴۰۰ کیلوگرم مواد منفجره به روی حلب انداخته و تلفات زیادی به بار آورده‌اند. گفته می‌شود یکی از "بشکه‌های انفجاری" روی مدرسه‌ای فرود آمده و در نتیجه عده زیادی از کودکان کشته شده‌اند.
بنا به گزارش‌ها جنگنده‌های ارتش اسد مناطقی را مورد حمله قرار دادند، که در دست نیروهای مسلح مخالف هستند. در روزهای گذشته نیز نیروهای دولتی به محلات مشابهی حمله کرده بودند. سرما و یخبندان شدید در حلب، از قدرت تحرک و فعالیت نیروهای مخالف رژیم کاسته و فرصتی مناسب به ارتش برای حملات هوایی علیه مخالفان داده است.

بنا به گزارش‌ها در شهر حلب نبرد محله به محله جریان دارد. نیروهای مخالف با موشک‌های دست‌ساز به پایگاه‌های دولتی حمله می‌کنند؛ نیروهای حکومتی نیز با مسلسل سنگین مخفی‌گاه‌های مخالفان را گلوله‌باران می‌کنند.



 

No comments:

Post a Comment