Friday, December 27, 2013

مقایسه رنگ سبز با «پشکل شتر» سعیدی، نماینده خامنه‌ای در سپاه:

مقایسه رنگ سبز با «پشکل شتر»

سعیدی، نماینده خامنه‌ای در سپاه:

امام جمعه تهران امروز گفت که معترضان ۸۸ در «جهالت» بودند و استکبار هم پشت آن‌ها ایستاد. سعیدی هم در سخنان پیش از خطبه‌ها گفت رنگ سبز مثل «پشکل شتر» همسر پیامبر در جنگ جمل بود.

علی سعیدی٬ نماینده علی خامنه‌ای در سپاه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت رنگ سبز در سال ۸۸ همانند پشکل شتر همسر پیامبر در جنگ جمل بود.
به گزارش «تسنیم» سعیدی گفت: «فتنه سال ۸۸ و فتنه جمل» هر دو با «تهمت» شروع شد و «تقدس‌گرایی» از دیگر نقط مشترک آن‌ها بود.
وی افزوده: «در جنگ جمل شتر همسر پیامبر را قداست بخشیدند و پشکل شتر را برمی‌داشتند و می‌گفتند این پشکل بوی مشک می‌دهد٬ در فتنه ۸۸ هم رنگ سبز را تقدس بخشیدند.»
امام جمعه تهران: فتنه‌گران بر اشتباه خود اصرار کردند
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امامی‌کاشانی، امام جمعه موقت تهران با اشاره به حوادث سال ۸۸ گفت: «فتنه سال ۸۸ نمونه‌ای از توطئه‌های استکبار در جمهوری اسلامی ایران است. در فتنه سال ۸۸ یک جماعتی در جهالتی بودند که استکبار نیز پشت آن‌ها ایستاد. استکبار چشم طمع داشت و دنیای غرب نیز امیدوار شد و پشت این صحنه صف‌آرایی کرد.»
امامی کاشانی افزود: «آن‌هایی که این بساط را در داخل فراهم کرده بودند به جای این‌که متنبه شوند، بر اشتباه و غلط خود اصرار کردند.»
شاگرد مصباح: حاضرم طناب را به گردن موسوی بیندازم 
و در همین راستا قاسم روانبخش یکی از شاگردان محمدتقی مصباح یزدی هم از اعلام آمادگی خود برای اعدام میرحسین موسوی و مهدی کروبی خبر داد.
روانبخش با بیان این‌که «حاضر هستم طناب دار را خودم به گردن موسوی و کروبی بیندازم» گفته است: «خیانت‌هایی که موسوی و کروبی به نظام و کشور کردند در طول انقلاب اسلامی کسی نتوانست انجام دهد. خیانت آن‌ها برابری با خیانت منافقین می‌کند. [بنابراین] حکم سران فتنه محارب است و باید اعدام می‌شدند و من این آمادگی را دارم که خود مجری اعدام این دو خائن شوم.

No comments:

Post a Comment