Friday, December 20, 2013

استخر و حمام های شراب سرخ مختلط زن و مرد محرم و نامحرم !؟ - wine pool

استخر و حمام های شراب سرخ مختلط زن و مرد محرم و نامحرم !؟ - wine pool


این  استخر و حمام ها بخصوص در کشور ژاپن بیشتر به یک افسانه برای ما ایرانی ها که در یک کشور اسلامی زندگی میکنیم شبیه است تا به واقعیت  ، آنهم زن و مرد مختلط و محرم و نامحرم با هم !؟


بدان که : شراب کهنه را باید در رده داروها قرار داد نه رده غذاها ،. بهترین شراب ها آن است که نه کهنه و نه بسیار تازه است بلکه میانه قرار دارد ، صاف است و سفیدی اش به سرخی می زند ، خوش بوست و طعم آن بین ترش و شیرین یعنی میخوش است .
بهترین شراب که شراب شسته نام دارد آن است که سه پیمانه پونه کوهی و یک پیمانه آب را هم بحدی بجوشانند که حجم آن به دو سوم اولیه برسد .

قانون در طب - تالیف شیخ الرئیس ابن سینا
کتاب اول ابن القفطی - تاریخ الحکما - چاپ لایپزیک



استخر شراب سرخ در ژاپن

 آکوا پارک واقع در منطقه یونسان ژاپن

 پایگاه خبری المختصر پلیس امر به معروف و نهی از منکر عربستان ۵۰۰ تن مایع در حال تخمیر( با هدف تبدیل شدن به مشروب) را که در پشت سدی جاسازی شده بود کشف کرد.

عوض الاسمری سخنگوی رسانه ای پلیس امر به معروف و نهی از منکر در منطقه عسیر در این باره گفت: ‌«این مخزن بزرگ مشروب در شرق استان خمیس مشیط و در منطقه ای کوهستانی و در دل صخره ها و از پشت سد «تندحه» کشف شده است».در خبر مذکور کالای کشف شده «دریاچه مشروب» خوانده شد و آمده است:‌«عاملان ذخیره سازی این مواد هنوز شناسایی و بازداشت نشده اند» .

 دکتر "رنود" فرانسوی ادعا کرد که علیرغم مصرف زیاد چربی های اشباع شده جامد (نظیر پنیرها و چربی حیوانی) توسط فرانسوی ها، بیماری های قلبی در فرانسه چندان رایج نیست و او این را معما و یا شگفتی فرانسوی (French paradox) خواند چرا که چربی های جامد در آن زمان مقصر اصلی انسداد رگهای قلب و بیماریهای قلبی شناخته می شدند و فرانسه هم به کشور پنیر و شراب معروف است و لذا بسیاری فرض کردند که شراب اثر مخرب پنیر و چربی ها بر قلب را خنثی میکند .

According to The Black Book of Hollywood Beauty Secrets, actress Teri Hatcher uses red wine in her bath water to soften her skin. While it certainly sounds decadent, Dr. Zeichner questions its effectiveness: “Red wine is full of antioxidants that we know are beneficial to our overall health, but the challenge is making sure these antioxidants are actually absorbed into the skin,” he says. “So putting a little red wine in the water won’t hurt, but it’s about getting the antioxidants where they have to go.” Enough said—we’ll drink to that advice!
اگر میخواهید جوان بمانید شراب قرمز بنوشید چرا که خاصیت ضد پیری دارد

یکی از خواص مهم شراب قرمز ماده رزوراترول است که بنا به گفته محققین دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد خاصیت شادابی و روند پیری را مهار میکند  و همچینن با سرعت بخشیدن به مراکز انرژی تولید سلول از بیماری های بسیاری جلوگیری میکند .
همچنین دانشمندان در دانشکده پزشکی در دانشگاه جانز هاپکینز ( ایالات متحده آمریکا) گفته اند که شراب قرمز به دلیل ترکیبات خاصی که دارد  لخته شدن خون را کاهش میدهد و همین امر  آسیب به  مغز را پس از سکته مغزی کم میکند .


برخی معتقدند اگر انسان یک یا دو بار در ماه مست شود خوبست زیرا نیروهای روانی سبکبار میشود  و می آسایند و ادرار و عرق بیرون می روند ، مواد دفعی می گدازند  و بویژه مواد بیرون ریختنی معده آب می شود و دفع می گردند . 


قانون در طب - تالیف شیخ الرئیس ابن سینا

عکس از نیویورک تایمز

Enjoying a wine barrel bath at Kenwood Inn and Spa in the Sonoma Valley. The bath is composed of a mixture of organic oils and an extract of finely crushed grape seeds, skins, stalks and pulp


له کردن انگورها در وقت برداشت محصول برای تهیه شراب ،یکی از جشنهای سنتی در استرالیا است .. برای قدردانی از کارگران به آنها اجازه داده می شود تا پا برهنه در حوضچه های بزرگ انگور به رقص و پایکوبی بپردازند تا خستگی خود را در میان شادی این جشن از تن بیرون کنند .

 آرژانتین

سونای شراب سرخ در ژاپن

البته شراب مضراتی هم بخصوص برای کبد دارد و باید هشیار بود که  آن را در حد اعتدال  مصرف نمود 

 حدیثی در باره عقوبت وحشتناک شرابخواران 

 در یک حدیثی موثق آمده است که خداوند در قیامت به شراب خوار زهر مار و عقرب می آشامد زهری چنان خطرناک که قبل از آشامیدن ، تمام گوشتهای صورت او در ظرف خواهد ریخت و اگر شرابخوار بی توبه بمیرد ، در ازای هر جرعه ، خداوند چرک و خون دوزخ به او می آشامد .
                                                
   سایت اینترنتی شیعه
شراب تراپی

 It's called Vinotherapy and indulges those who seek an organic therapeutic treatment by immersing themselves in a very unusual, Pinotage bath While a relatively new trend in South Africa, the Vinotherapy treatment has proven very popular recently, especially amongst those, eager to draw the curtains, on a very taxing year.

    منبع  -  english.cntv


حمام شراب به عقیده بسیاری معجزه کننده است و علاوه بر آرامش روانی بعضی از بیماری ها را هم درمان میکند 

No comments:

Post a Comment