Tuesday, January 7, 2014

تا پایان هفته برای اجرای توافقنامه ژنو مذاکرات از سر گرفته می شود خبرگزاری "رویترز" به نقل از یک نماینده اتحادیه اروپا گزارش داد که عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه دولت روحانی و "هلگا اشمیت"، معاون "اشتون" همآهنگ کننده سیاست خارجی در اتحادیه اروپا تا پایان هفته جاری در ژنو دیدار خواهند کرد. در این دیدار اجرای موافقتنامه اتمی ژنو مورد بحث قرار خواهد گرفت. پیش بینی می شود که علاوه بر تفاهم بر سر مرحله بندی اجرای توافقنامه اتمی ژنو، طرفین دور بعدی مذاکرات اتمی ایران و گروه 1+5 را نیز بررسی کنند. قطع غنی سازی اورانیوم بالای 5 درصد، تعلیق تولید پلوتونیوم و گسترش سانتریفیوژها و امکان دادن به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازدید از تاسیسات اتمی چارچوب اصلی توافقنامه ژنو است. تا پایان هفته برای اجرای توافقنامه ژنو مذاکرات از سر گرفته می شود خبرگزاری "رویترز" به نقل از یک نماینده اتحادیه اروپا گزارش داد که عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه دولت روحانی و "هلگا اشمیت"، معاون "اشتون" همآهنگ کننده سیاست خارجی در اتحادیه اروپا تا پایان هفته جاری در ژنو دیدار خواهند کرد. در این دیدار اجرای موافقتنامه اتمی ژنو مورد بحث قرار خواهد گرفت. پیش بینی می شود که علاوه بر تفاهم بر سر مرحله بندی اجرای توافقنامه اتمی ژنو، طرفین دور بعدی مذاکرات اتمی ایران و گروه 1+5 را نیز بررسی کنند. قطع غنی سازی اورانیوم بالای 5 درصد، تعلیق تولید پلوتونیوم و گسترش سانتریفیوژها و امکان دادن به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازدید از تاسیسات اتمی چارچوب اصلی توافقنامه ژنو است.


تا پایان هفته
برای اجرای توافقنامه ژنو
مذاکرات از سر گرفته می شود

خبرگزاری "رویترز" به نقل از یک نماینده اتحادیه اروپا گزارش داد که عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه دولت روحانی و "هلگا اشمیت"، معاون "اشتون" همآهنگ کننده سیاست خارجی در اتحادیه اروپا تا پایان هفته جاری در ژنو دیدار خواهند کرد. در این دیدار اجرای موافقتنامه اتمی ژنو مورد بحث قرار خواهد گرفت. پیش بینی می شود که علاوه بر تفاهم بر سر مرحله بندی اجرای توافقنامه اتمی ژنو، طرفین دور بعدی مذاکرات اتمی ایران و گروه 1+5 را نیز بررسی کنند.
قطع غنی سازی اورانیوم بالای 5 درصد، تعلیق تولید پلوتونیوم و گسترش سانتریفیوژها و امکان دادن به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازدید از تاسیسات اتمی چارچوب اصلی توافقنامه ژنو است.


No comments:

Post a Comment