Sunday, January 19, 2014

مداح تیرانداز از هم‌کاران خود قدردانی کرد کریمی: از کسانی که از دستگاه سیدالشهدا حمایت کردند تشکر می‌کنم

مداح تیرانداز از هم‌کاران خود قدردانی کرد

کریمی: از کسانی که از دستگاه سیدالشهدا حمایت کردند تشکر می‌کنم

مداح معروف تهرانی بابت «لرزیدن دل عده‌ای» پس از خبری شدن تیراندازی‌اش به سوی خودروی یک شهروند عذرخواهی کرد و گفت از رسانه‌های خارجی توقعی جز رذالت ندارد.
محمود کریمی، مداحی که تیراندازی او به سوی خودروی یک زوج در اتوبان بابایی تهران خبرساز شده بود، شنبه شب ۲۸ دی در امام‌زاده علی‌اکبر چیذر از حامیان خود عذرخواهی و از سایر مداحان تشکر کرد.
وی در سخنان خود گفت: «ممکن است در ماجرای اخیر عده‌ای دل‌شان لرزیده باشد، عده‌ای هم اذیت و نگران شدند، من از این عزیزان عذر می‌خواهم که موضوع من باعث این اتفاق شد». 
کریمی ادامه داد: «از همه کسانی که در این قضیه از بنده و بالاتر از آن از دستگاه سیدالشهدا علیه‌السلام حمایت کردند بویژه حاج آقا منصور، حاج سعید آقای حدادیان، حاج محمد آقای طاهری و حاج حسین آقای سازور و دیگر مداحان اهل بیت تشکر می‌کنم».
در روزهای پس از واقعه تیراندازی چند مداح مشهور مانند محمد طاهری به دفاع از کریمی پرداخته‌ و سعید حدادیان اسلحه کمری او را به عصای موسی تشبیه کرده بود.  حدادیان در بخشی از یادداشت خود نوشت که «رسانه‌های صهیونیستی» در عصای محمود کریمی‌ها «اژدهایی» می‌بینند که «جادوهای شیطانی‌شان» را می‌بلعد. خانه مداحان نیز دربیانیه‌ای از وی حمایت کرد؛ هرچند که پس از رضایت شاکی، بیانیه رسماتکذیب شد.
محمود کریمی که در مراسمی به مناسبت تولد پیامبر مسلمانان در هیات رایه‌العباس سخن می‌گفت، ادامه داد: «من کسانی که حلالیت طلبیدند را نیز حلال کردم. برای آن‌هایی هم که دوست داشتند سر و صدایی راه بیندازند، از درگاه خدا طلب مغفرت می‌کنم».
کریمی هم‌چنین به خبرهای رسانه‌ها درباره روی‌داد اتوبان بابایی اشاره کرده و گفت: «از بی‌بی‌سی و رادیو اسراییل توقعی جز رذالت نداریم اما الحمدلله حتی آن‌ها هم از ما توقع صداقت و عصمت دارند و می‌گویند فلانی نباید دروغ بگوید. خدا را شکر که دستگاه امام حسین ما را به جایی رسانده که دشمن هم از ما توقع عصمت دارد ولی ما از آن‌ها توقع دروغ‌گویی و رذالت داریم».
این مداح مشهور تهرانی سه هفته پیش در اتوبان بابایی تهران اقدام به تیراندازی به سوی خودروی حامل زوجی جوان کرد. در پی شکایت این زوج و جنجالی شدن خبر مذکور، شنبه هفته گذشته (۲۱ دی) اعلام شد که شاکی پرونده «به علت تعلقات به اهل بیت» رضایت داده است.
در پی انتشار خبر رضایت شاکی، سایت پارسینه نوشت: «براساس گزارش کلانتری که مورد تایید حاج محمود کریمی نیز هست، ایشان نیمه شب اقدام به تیراندازی با دست‌کم شش گلوله در معبر عمومی کرده است، در حالی که استفاده از تفنگ آب پاش برهم ریختن نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی به حساب می‌آید بعید است شلیک چندین گلوله وسط یک خیابان جنبه عمومی نداشته باشد».
این سایت افزود: «حامیان حاج محمود کریمی، باید به سرعت تکلیف سناریوی صهیونیستی خود را معلوم کنند، چرا که آنان نوشته بودند گروهی از عوامل اسراییلی به این مداح ارزشی حمله کرده وحالا که این عوامل با پای خود به دادسرا آمده تا اعلام رضایت کنند، باید به‌سرعت وارد عمل شوند و حاج محمود کریمی به‌جای روبوسی و تشکر از دادن رضایت باید این عوامل را دستگیر و با استفاده از اسلحه خود به مراجع امنیتی تحویل دهند

No comments:

Post a Comment