Sunday, February 2, 2014

بشنوید! صداهائی که 35 سال سوخت! این صدا و تصویر در یکی از خیابان های فرعی تهران ضبط شده است. صدای زنی که بی شک در جوانی بسیار پرقدرت تر از اکنون می خوانده و یا می توانسته بخواند و حالا برای خرج زندگی می خواند. یکی از ترانه های خوب گوگوش در دهه 1350 را می خواند. شعری از اردلان سرفراز روی آهنگی که از حسن شماعی زاده. و چه بی انصافی را روی وبلاگ ها و فیسبوک ها هنگام به اشتراک گذاری اصل ترانه با صدای گوگوش و یا بازنویسی شعر این ترانه شاهدیم. بدشواری می توانید یک خوش انصافی را پیدا کنید که از آهنگساز و ترانه سرا هم نامی برده باشد. ما همراه با صدای خسته اما هنوز رسای زنی که در خیابان های تهران میخواند، اصل ترانه با صدای گوگوش را هم برایتان به اشتراک می گذاریم.


بشنوید!
صداهائی که 35 سال سوخت!
این صدا و تصویر در یکی از خیابان های فرعی تهران ضبط شده است. صدای زنی که بی شک در جوانی بسیار پرقدرت تر از اکنون می خوانده و یا می توانسته بخواند و حالا برای خرج زندگی می خواند. یکی از ترانه های خوب گوگوش در دهه 1350 را می خواند. شعری از اردلان سرفراز روی آهنگی که از حسن شماعی زاده. و چه بی انصافی را روی وبلاگ ها و فیسبوک ها هنگام به اشتراک گذاری اصل ترانه با صدای گوگوش و یا بازنویسی شعر این ترانه شاهدیم. بدشواری می توانید یک خوش انصافی را پیدا کنید که از آهنگساز و ترانه سرا هم نامی برده باشد.
ما همراه با صدای خسته اما هنوز رسای زنی که در خیابان های تهران میخواند، اصل ترانه با صدای گوگوش را هم برایتان به اشتراک می گذاریم.

No comments:

Post a Comment