Sunday, February 2, 2014

تذکر به روحانی به خاطر دیدار جهانگیری با صانعی * انتقاد رئیس دیوان عدالت اداری بخاط تمجید تمجید از بهروز وثوقی تذکر به روحانی به خاطر دیدار جهانگیری با صانعی به گزارش فارس، حمید رسایی، نماینده تهران و متهم به به همکاری با نیروهای خود سر گفت: پس از انجام دیدار هفته گذشته جهانگیری با شیخ یوسف صانعی که به‌عنوان آخرین دیدار و پس از دیدار با مراجع عظام تقلید صورت گرفت، روحانیون مجلس با امضای تذکری خطاب به رییس‌جمهوری از ایشان خواسته‌اند که به معاونان و وزرا و مدیران اجرایی به منظور حفظ حرمت جامعه مدرسان حوزه علمیه تذکرات لازم را بدهند. انتقاد رئیس دیوان عدالت اداری از تمجید بهروز وثوقی به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، آخوند منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری در مراسم ویژه‌ای که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد، با نقد آنچه در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر روی داد، به دولت در ارتباط با برخی سیاست‌ها در حوزه فرهنگ تذکر داد. در این مراسم که با حضور آخوند رئیسی معاون اول قوه قضاییه، جمعی از قضات، مدیران و کارکنان دیوان عدالت اداری برگزار شد، منتظری ضمن تقبیح تجلیل از برخی چهره‌های سینمای "فاسد" قبل از انقلاب (فردین و بهروز وثوقی) گفت: چرا باید در جشنواره فیلم فجر که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود، از افراد فاسد به تجلیل و تکریم یاد شود و مسئولان حاضر در جلسه برای آنان کف بزنند. وی افزود: ما از هنرمندان حمایت می‌کنیم اما سینما و هنر باید در جهت اهداف انقلاب باشد، نه اینکه ارزش‌های نظام را زیر پا بگذارد.

تذکر به روحانی  به خاطر دیدار جهانگیری با صانعی
* انتقاد رئیس دیوان عدالت اداری بخاط تمجید تمجید از بهروز وثوقی

تذکر به روحانی  به خاطر دیدار جهانگیری با صانعی
به گزارش فارس، حمید رسایی، نماینده تهران و متهم به به همکاری با نیروهای خود سر گفت: پس از انجام دیدار هفته گذشته جهانگیری با شیخ یوسف صانعی که به‌عنوان آخرین دیدار و پس از دیدار با مراجع عظام تقلید صورت گرفت، روحانیون مجلس با امضای تذکری خطاب به رییس‌جمهوری از ایشان خواسته‌اند که به معاونان و وزرا و مدیران اجرایی به منظور حفظ حرمت جامعه مدرسان حوزه علمیه تذکرات لازم را بدهند.
انتقاد رئیس دیوان عدالت اداری از تمجید بهروز وثوقی
به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، آخوند منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری در مراسم ویژه‌ای که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد، با نقد آنچه در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر روی داد، به دولت در ارتباط با برخی سیاست‌ها در حوزه فرهنگ تذکر داد.
در این مراسم که با حضور آخوند رئیسی معاون اول قوه قضاییه، جمعی از قضات، مدیران و کارکنان دیوان عدالت اداری برگزار شد، منتظری ضمن تقبیح تجلیل از برخی چهره‌های سینمای "فاسد" قبل از انقلاب (فردین و بهروز وثوقی) گفت: چرا باید در جشنواره فیلم فجر که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود، از افراد فاسد به تجلیل و تکریم یاد شود و مسئولان حاضر در جلسه برای آنان کف بزنند.

وی افزود: ما از هنرمندان حمایت می‌کنیم اما سینما و هنر باید در جهت اهداف انقلاب باشد، نه اینکه ارزش‌های نظام را زیر پا بگذارد.
 

No comments:

Post a Comment