Monday, May 19, 2014

محمد نوری‌زاد بازداشت شد

محمد نوری‌زاد بازداشت شد

ساعاتی پیش محمد نوری‌زاد در شیراز بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شد
به‌گزارش خبرنگار«خودنویس» از شیراز در پی سفر محمد نوری‌زاد به این شهر، که با اعلام قبلی و برای  ملاقات با مادر و خانواده کسری نوری، فرشید یداللهی و امید بهروزی از وکلای زندانی دراویش گنابادی صورت گرفته بود، این روزنامه‌نگار توسط نیروهای امنیتی در مسیر منزل یکی از زندانیان بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شد.
بنابرگزارش‌های رسیده، در پی سفر نوری‌زاد، جمعی از فعالان مدنی و سیاسی، شهروندان و دراویش گنابادی برای دیدار با این روزنامه‌نگار و کارگردان، صبح امروز در حافظیه شیراز حضور پیدا کردند اما با حضور نیروهای امنیتی، وی و چند تن دیگر از دراویش گنابادی بازداشت شدند.
تا لحظه مخابره این خبر علاوه بر نوری‌زاد، فرشاد حاتمی، هاشم پرهیزکار و پوریا نوری(برادر کسری نوری از دراویش زندانی) نیز پس از خروج از حافظیه در نزدیکی بلوار پیرنیا توسط ماموران بازداشت و پس از چندساعت بازجویی و کنترل تلفن‌های همراه آنان، آزاد شده‌اند اما تا این لحظه خبری از محل انتقال نوری‌زاد در دست نیست.
این درحالی‌ست که ساعاتی پیش سایت ایران‌خبر وابسته به گروهی از فرماندهان سپاه به‌نقل از شاهدان عینی اعلام کرده که محمد نوری‌زاد، عصر امروز در فرودگاه مهرآباد تهران دیده شده است.
این خبر به‌روز خواهد شد...

No comments:

Post a Comment