Saturday, October 11, 2014

نوری‌زاد توسط «سربازان گمنام آقا» مجروح و دستگیر شد

نوری‌زاد توسط «سربازان گمنام آقا» مجروح و دستگیر شد

 نوری‌زاد توسط «سربازان گمنام آقا» مجروح و دستگیر شد
فرزند محمد نوری‌زاد، از ضرب و شتم و دستگیری پدرش توسط «سربازان گمنام آقا» خبر داده است


دقایقی پیش، اباذر نوری‌زاد، فرزند محمد نوری‌زاد، مستندساز و از منتقدان جمهوری اسلامی، در صفحه فیس‌بوک پدرش، با انتشار عکس‌هایی از او با چهره‌ای خون‌آلود، نوشت:
«امروز، محمد نوری‌زاد در خیابان پاستور مورد ضرب و شتم سربازان گمنام آقا قرار گرفته و دستگیر شده است. رسانه شمایید.»
برخی گزارش‌ها نیز حاکی از آن است که نوری‌زاد بعد از دستگیری و انتقال به کلانتری، به دادسرای مستقر در زندان اوین منتقل شده است.
محمد نوری‌زاد در وبسایت خود، گفته بود که از روز شنبه (۱۹ مهرماه) در خیابان پاستور و مقابل حفاظت اطلاعات سپاه قدم خواهد زد:
قدم زدن در خیابان پاستور، مثل قدم زدن بر مرز مویین بهشت و دوزخ است. دوزخش برای من، و بهشتش از آنِ مردمی که حاکمان اسلامیِ ما، جهنمی از تحقیر و غارت و دروغ و ترس و ریا و عقب ماندگی و بی‌اعتباری و بدکاری و بی‌تربیتی را بر آنان آوار کرده‌اند. من از روز شنبه آینده و روزهای زوج از ساعت ده تا دوازده در خیابان پاستور قدم خواهم زد. در اعتراض به اموالی که سپاه معززِ پاسداران انقلاب اسلامی از من برداشته است و برده است و پس نمی‌دهد. به شرط بقا البته.
آخرین مطلب وبسایت محمد نوری‌زاد، گزارشی بود از سفر وی به سوسنگرد؛ وی در این زمینه نوشته است:
می‌گویم: وقتی از رهبر گرفته تا آقا مجتبی تا بابک زنجانی تا سپاه تا آخوندها تا آیت‌الله‌ها تا امام جمعه‌ها تا دولت‌مردان تا مجلسیان تا قاضیان تا ما مردم، همه هر کدام‌مان به یک جوری مبتلای دزدی و دروغیم و در ریا غرقیم و به مفسده مبتلا، چرا باید سوسنگرد و سوسنگردها آباد باشند و مرفه و شاداب و سرزنده؟ وقتی به سوسنگرد وارد شدم، به یک شهر غارت‌شده داخل شدم گویا. به شهری رها شده و مکیده شده و ول‌معطل. با جوانانی مطرود و منفور و بیکار و معتاد. در روستای خود ما پیرمردی بود که وقتی از یکی عصبانی می‌شد، به غیرتِ نداشته طرف تف می‌کرد. من به کنار، شما از جناب رهبر بپرسید: پول نفتی که از زمین زیر پای سوسنگرد بیرون کشیده می‌شود، در سوریه و لبنان و فلسطین چه می‌کند؟

No comments:

Post a Comment