Wednesday, October 29, 2014

هشدار احمد خاتمی به هاشمی: ادامه دهید سکوتم را می‌شکنم

هشدار احمد خاتمی به هاشمی: ادامه دهید سکوتم را می‌شکنم

احمد خاتمی به اکبر هاشمی رفسنجانی هشدار داد اگر به بازی‌های رسانه‌ای درباره انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری ادامه دهد سکوت خود را شکسته و راز و رمز‌های وی را فاش خواهد کرد.

در ادامه‌ی جدال محافظه‌کاران برای تسخیر ریاست مجلس خبرگان و پس از اینکه هاشمی گفته‌های احمد خاتمی مبنی بر عدم کاندیداتوری را تکذیب کرد، احمد خاتمی هشداری تند به وی داد.
به گزارش «جهان‌نیوز» آقای خاتمی با بیان اینکه «شایسته نیست هاشمی سخنان خود را تکذیب کند» گفت: «اظهارات آقای هاشمی مشکلی ایجاد نمی‌کند ایشان می‌تواند از نظر قبلی‌اش برگردد و اختیار خودشان را دارند اما اینکه بخواهند نقل قول خودشان را رد کنند، خلاف واقعیت است چرا که این اظهارات بنده مستند بوده است.»
خاتمی تصریح کرد: «ایشان به عنوان عضو خبرگان رهبری، حق دارند هر تصمیمی درباره کاندیداتوری بگیرند، اما انکار قولی که بنده از ایشان نقل کردم، خلاف واقعیت است.»
خاتمی اضافه کرده در حال حاضر قصد ندارد نام نامزد‌های مورد حمایت هاشمی برای تصدی بر ریاست مجلس خبرگان را اعلام کند٬ اما اگر «بازی‌های رسانه‌ای» وی ادامه یابد٬ سکوتش را خواهد شکست.
گفته می‌شود اکبر هاشمی رفسنجانی مخالف ریاست احمد خاتمی٬ محمد تقی مصباح‌یزدی و احمد جنتی بر مجلس خبرگان است و درباره ریاست محمدعلی موحدی‌ کرمانی و محمد یزدی نظری ندارد.
براساس این گزارش هاشمی تنها در صورتی که محمود هاشمی شاهرودی یا عباس واعظ طبسی نامزد تصدی این پست شوند٬ از حضور در این انتخابات خودداری خواهد کرد.
گفتنی است هشدار احمد خاتمی پس از تکذیب اظهاراتش مبنی بر تمایل نداشتن اکبر هاشمی رفسنجانی برای ریاست مجدد بر مجلس خبرگان رهبری عنوان شد. خاتمی دو روز پیش گفته بود هاشمی نامزد پست ریاست این مجلس نخواهد شد که روز گذشته یک منبع نزدیک به هاشمی اظهارات خاتمی را تکذیب کرد.
سایت هاشمی رفسنجانی نیز در واکنش به این اظهارات اعلام کرده هاشمی گفته اگر کسانی که صلاحیت ریاست مجلس خبرگان را ندارند نامزد این پست شوند٬ وی نیز در این انتخابات شرکت خواهد کرد.

No comments:

Post a Comment