Thursday, April 22, 2021

ساناز، دختر ۱۷ ماهه‌ای است که به دلیل آزار جنسی توسط پدرش، جان باخت. به گزارش روزنامه شرق، پرونده قتل نوزادی که به دست پدر خشن کشته شده است، در حالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود که مادر مقتول برای همسرش درخواست اشد مجازات کرده است. پزشکی قانونی در گزارش خود به دادسرا اعلام کرد ساناز به دلیل خون‌ریزی داخلی و شدت جراحاتی که ناشی از کودک‌آزاری بی‌رحمانه و بسیار خشن بوده، جانش را از دست داده است. مادر این نوزاد روز اول فروردین به همراه دیگرفرزندان‌ش برای خرید از خانه خارج شده و نوزاد با پدرش در خانه تنها مانده بوده که توسط پدرش مورد شکنجه و آزار جنسی قرار می‌گیرد و بر اثر خونریزی داخلی از دنیا می‌رود. به نظر شما انحطاط اخلاقی در جامعه ایران در سایه قانون ناکارآمد و عدم آموزش است؟ چقدر حکومت مقصر این شرایط است؟‌ و آیا ولی‌دم نوزاد که همان پدر کودک است از نظر شرع اسلام حاکم بر ایران، مجازات خواهد شد؟

ساناز، دختر ۱۷ ماهه‌ای است که به دلیل آزار جنسی توسط پدرش، جان باخت.
به گزارش روزنامه شرق، پرونده قتل نوزادی که به دست پدر خشن کشته شده است، در حالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود که مادر مقتول برای همسرش درخواست اشد مجازات کرده است.
پزشکی قانونی در گزارش خود به دادسرا اعلام کرد ساناز به دلیل خون‌ریزی داخلی و شدت جراحاتی که ناشی از کودک‌آزاری بی‌رحمانه و بسیار خشن بوده، جانش را از دست داده است.
مادر این نوزاد روز اول فروردین به همراه دیگرفرزندان‌ش برای خرید از خانه خارج شده و نوزاد با پدرش در خانه تنها مانده بوده که توسط پدرش مورد شکنجه و آزار جنسی قرار می‌گیرد و بر اثر خونریزی داخلی از دنیا می‌رود.
به نظر شما انحطاط اخلاقی در جامعه ایران در سایه قانون ناکارآمد و عدم آموزش است؟ چقدر حکومت مقصر این شرایط است؟‌ و آیا ولی‌دم نوزاد که همان پدر کودک است از نظر شرع اسلام حاکم بر ایران، مجازات خواهد شد؟
ممکن است تصویر ‏‏یک یا چند نفر‏ و ‏نوشتار‏‏ باشد


No comments:

Post a Comment