Wednesday, May 27, 2009

محمد هاشمي : هر سفر استاني احمدي نژاد 100 ميليارد تومان هزينه دارد!


برادر اكبرهاشمي رفسنجاني در گفت و گويي با انتقاد از سفرهاي استاني دولت، گفت: احمدي نژاد با سفرهاي استاني فضايي را به وجود آورده است تا از پول بيت المال تبليغات وسيعي براي خود انجام دهد.
وي افزود: واقعا نمي دانم چه ضرورتي دارد كه در روزهاي پاياني دولت براي هر سفر مبلغي بالغ بر يكصد ميليارد تومان هزينه مي شود. اين سفرها دليلي ندارد به جز اينكه آقايان بتوانند وعده هاي انتخاباتي خود را به مردم اعلام كنند.
محمد هاشمي همچنين گفت: با نگاهي دقيق به گفته هاي انتخاباتي رييس جمهوري مي توان به نكته هاي جالبي رسيد. ايشان وعده هاي عملي نشده 4 سال قبل خود را در حالي تكرار مي كند كه در دولت نهم هيچكدام عملي نشد. اين رفتار موجب مي شود تا مردم نسبت به او و دولتش ذهنيت بدي پيدا كنند.
وي كه برادرش در انتخابات گذشته از احمدي نژاد شكست خورد گفت: متاسفانه دولت احمدي نژاد عملكرد صادقانه اي ندارد و مردم در دولت نهم صداقت را نديدند.
محمد هاشمي همچنين با حمايت از ميرحسين موسوي ، در خصوص شرايط كنوني گفت:كسي نمي تواند شرايط فعلي را با زمان پايان دولت هاي هاشمي و خاتمي قياس كند. زماني كه دولت شش و هشتم به پايان رسيد ، كشور اوضاع نسبتا مطلوبي داشت و در مجامع بين المللي احترام برانگيز بود. اما ديپلماسي آقاي احمدي نژاد و ادبياتي كه او در اين 4 سال اخير به كار برد ، باعث شد تا وضعيت بدي در دنيا پيدا كنيم.

No comments:

Post a Comment