Wednesday, May 27, 2009

امیر تاجيک، خواننده پاپ گفت:احمدي‌نژاد و صفارهرندي به صراحت موسيقي را مطرب‌بازي اعلام


امير تاجيک، خواننده پاپ گفت: ‌در جلسه اي وزير ارشاد اعلام کرد که «من وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي هستم نه هنر و مطرب بازي . وقتي وزير فرهنگ و ارشاد دولت نهم به هنر موسيقي مي گويد مطرب بازي داد اهالي موسيقي به کجا مي‌رسد.»

امير تاجيک خواننده پاپ به خبرنگار زاگرس پرس گفت: اهالي موسيقي پاپ از سوي دولت احمدي نژاد هيچ گاه به رسميت شناخته شدند و هيچ کانون، انجمن و يا راگاني براي اين گروه از هنرمندان در نظر گرفته نشد.

او افزود: وزير محترم ارشاد در نشستي گفت:‌ من وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي هستم نه هنر و مطرب بازي. وقتي وزير فرهنگ و ارشاد دولت نهم به هنر موسيقي مي گويد مطرب بازي داد اهالي موسقي به کجا مي رسد . متاسفانه آقاي احمدي نژاد و کابينه دولت نهم موسيقي را هنر نمي دانستند اما در کمال تعجب در تبليغات خود از ترانه و سرود استفاده کردند.

امير تاجيک در ادامه گفت: به جز تيتراژ برنامه تلويزوني از خوانندگان پاپ تصويري پخش نمي‌شود و صداي آنها را نمي‌شنويم پس چه طور توقع داريم جوان ايراني به سمت خوانندگان خارجي نرود و يا به قولي از خوانندگان لوس آنجلسي پيروي نکند. او افزود: پخش ترانه و موسيقي هنرمندان حق طبيعي آنهاست اما صدا و سيما هنرمندان را ياري نمي‌کند.

اين خواننده پاپ تصريح کرد:‌به نظر من بزرگترين قدم رييس جمهوري آينده شناخت و حمايت موسيقي ايراني است تا جوانان به موسيقي غرب گرايش پيدا نکنند و شرايط مهيا شوند تا هنرمندان بتوانند زير چتر قانون به فعاليت خود ادامه دهند.

No comments:

Post a Comment