Thursday, May 21, 2009

رجبعلی مزروعی:صداوسیما را مثل کیهان باید تحمل کرد!


صداوسیما مثل کیهان از هفت دولت آزاد است و خود را هرگز در برابر ملت پاسخگو نمی داند، لذا هرکاری انجام دهد باید تحمل کرد. رجبعلی مزروعی با اعلام این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: اگرچه من به جز موارد معدود و اتفاقی، تلویزیون می بینم و گاهی رادیو گوش می دهم، اما معتقد هستم در حال حاضر رسانه ملی به ستاد بزرگ آقای احمدی نژاد مبدل شده است. در حالی که احمدی نژاد اذعان می دارد که ستاد ندارد!

وی با انتقاد از نحوه عملکرد صداوسیما در ایام انتخابات عنوان کرد: در حال حاضر رسانه ملی در اختیار کامل رقیب می باشد و بسان آن است که قلم در اختیار دشمن است، مدیریت این رسانه در اختیار جانبداری سیاسی به خصوصی است و ما باید تحمل کنیم.

عضو شورای مرکزی مشارکت اظهار داشت: البته این بار انتخاب روش قرعه کشی برای مناظره رقبای انتخاباتی خوب است، اما حذف کارشناسان و مشاوران نامزدهای انتخاباتی نه کارشناسانه و نه منطقی بود، آنان حق اظهارنظر و بیان نظرات و دیدگاه های نامزدهای انتخاباتی را داشتند.

وی درخصوص عملکرد صداوسیما در افزایش مشارکت مردم در انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی گفت: صداوسیما می توانست فضا را با پخش برنامه های شایسته برای ایجاد مشارکت و افزایش شور و نشاط از حالت سردی کنونی بیرون بیاورد و به نفع کشور بود ضمن اینکه حق مردم برای انتخاب عادلانه رعایت می شد و با افزایش مشارکت مردم در انتخابات در عرصه بین المللی هم بسیار خوب است.

No comments:

Post a Comment