Thursday, May 21, 2009

عبدالله ناصري: کشور در چهارساله دولت نهم به اندازه چهل سال تحقير شد


رييس شوراي هماهنگي اصلاح طلبان در انتخابات معتقد است: ايران در دوره خدمت دولت نهم ، به اندازه چهل سال در دنيا تحقير شد و روابط خارجي اين دولت جز تحقير شان ملت ايران، چيزي به دست نياورد.

عبدالله ناصري عصر پنجشنبه دراجتماع اصلاح طلبان حامي موسوي درشهر اردبيل ابراز عقيده کرد: دولت نهم منافع ملي کشور را فداي خودمحوري کرده و ملت هزينه اظهارات نابجا و اقدامات نسنجيده مسوولان اين دولت را مي پردازد.
وي مدعي شد: ادبيات بين المللي و ديپلماتيک رييس دولت در شان ملت ايران نبوده و زبان سطح پايين، ارعاب آميز و خشني را براي تعامل با دنيا انتخاب کرده که نتيجه آن انواع تحريمها و تحقيرها عليه ملت و کشورمان بوده است.
وي اظهارداشت: امروز در نتيجه عملکرد نسنجيده دولت نهم ، در انزواي بين المللي هستيم و به همين علت بسياري از بزرگان نظام و دوستداران انقلاب براي تغيير وضعيت موجود عزم خود را جرم کرده و همداستان شده اند ولي روش برخي از آنها متفاوت است.
ناصري، دولت نهم را دولتي خودراي و ناکارآمد خواند و بيان کرد: اين دولت در طول چهار سال خدمت خود قله هاي واهي و پوشالي از آمار و ارقام درست کرده و با اين آمارهاي کذايي تمام 27 سال گذشته کشور و انقلاب را دايم زير سوال مي برد.
اين حامي ميرحسين موسوي، انکار 27 سال خدمت نظام جمهوري اسلامي را خيانت در حق انقلاب و خادمان کشور دانست و اظهارداشت: اين گونه اتهام زني ها موجب شده عاقلان اصولگرايي نسبت به حرکت کشور به سمت تباهي اظهار نگراني کنند.
به گفته ي ناصزي، اخلاق ملي و اخلاق ديني در اين چهار سال ناديده گرفته شده و با وجود سر دادن شعار معيشت، اين دولت در حوزه تامين معيشت مردم بيشتر از همه دولتهاي پس از انقلاب ناکارآمد بوده است.
وي گفت: خوشبختانه موسوي با سوابق درخشان مديريتي وارد ميدان رقابت انتخاباتي شده و در صدد بازگرداندن عقلانيت به عرصه مديريت کشور است و ما نيز در اين راه او را کمک خواهيم کرد.
وي راه حل رفع مشکلات کنوني کشور به خصوص در حوزه معيشت، مديريت و روابط خارجي را بازگشت عقلانيت به نظام مديريت کشور و قوه مجريه از طريق انتخاب موسوي عنوان کرد و گفت: اين امر با حضور پرشور و حداکثري مردم در پاي صندوقهاي راي محقق مي شود.
مديرعامل پيشين ايرنا همچنين طرح مساله صيانت از آرا در انتخابات پيش رو را ناشي از نگراني نسبت به تخلفات احتمالي انتخاباتي ارزيابي کرد و مدعي شد: ما براي صيانت از آراي مردم در سر هر صندوق نماينده فعال و هوشيار اعزام خواهيم کرد و اين امر قانوني و حق هر داوطلب انتخاباتي است.
وي، تشکيل کميته صيانت از آرا را به انداره خود تبليغات انتخاباتي مهم دانست و افزود: مهمترين حربه ما براي پيروزي در انتخابات حضور پرشور و حداکثري مردم در پاي صندوقهاي راي است و ما تمام تلاش خود را در اين زمينه خواهيم کرد.
دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ايران روز جمعه بيست و دوم خرداد ماه جاري برگزار مي شود.

No comments:

Post a Comment