Thursday, June 11, 2009

ورود صد ها هزار روسپی به کشور برای تاثیر گذاری بر فضای انتخابات به سود احمدی نژاد

قلم نیوز: کسانی که شب گذشته در جاده ی ایرانشهر- بم تردد می کردند با صحنه ی بسیار عجیبی روبرو شدند. خبرنگار قلم نیوز که برای انجام کاری به ایرانشهر رفته بود به صورت اتفاقی شاهد این ماجرا بوده است.بد نیست ماجرا را از زبان ایشان بخوانیم.

برای انجام برخی کارها در ستاد مهندس موسوی به ایرانشهر رفته بودم. حوالی ساعت دوازده شب بود که کارم خاتمه یافت و به اتفاق یکی دیگر از همکارانم که مرا در این سفر همراهی می کرد، ایرانشهر را به سمت تهران ترک کردیم.

حوالی ساعت سه بامداد بود که با صحنه ی بسیار عجیبی روبرو شدیم. صدها دستگاه اتوبوس به صورتی کاملا منظم و با فاصله ای بسیار اندک از یکدیگر در حال حرکت بودند.

در وهله ی اول تصور کردم حتما باید کاروان زیارتی باشند اما وقتی تعداد اتوبوس ها را مشاهده کردم متوجه شدم که حدسم اشتباه بوده است.
دوستی که همراهم بود گفت حتما توی این اتوبوس ها، بسیجیانی هستند که برای تقلب در انتخابات دارند به سمت تهران می روند.

نکته ی عجیب ماجرا این بود که تمام شیشه ها با پرده پوشانده شده بودند و به هیچ وجه نمیشد درون آن ها را مشاهده کرد.
رو به دوستم گفت اما یک جای کار می لنگد، سیستان و بلوچستان این تعداد بسیجی ندارد وانگهی با تحولاتی که اخیرا در این منطقه رخ داده بعید می دانم کسی باشد که حاضر شود از احمدی نژاد حمایت کند.

آرام آرام پشت سر اتوبوس ها حرکت کردیم. در میانه ی راه، کاروان راه خود را به سمت شهر کرمان تغییر داد. گرچه در تهران کارهای فراوانی داشتم اما حس کنجکاوی بدجوری داشت آزارم میداد و به همین علت ما هم به دنبال آن ها به سمت شهر کرمان ادامه ی مسیر دادیم.

تقریبا ساعت شش صبح بود که اتوبوس ها وارد محوطه ی بسیار بزرگی شدند، آن طور که از شواهد امر پیدا بود صد ها دستگاه اتوبوس دیگر نیز از قبل وارد این محوطه شده بودند.

ورودی محوطه به شدت کنترل میشد و به هیچ وجهی نمیشد وارد آن شد. ناگزیر از خودرو پیاده شدم و دوان دوان محوطه را دور زدم و در یک فرصت مناسب خودم رو به درون محوطه رساندم.

آن چه را که می دیدم واقعا برایم باورکردنی نبود، به جرات می توانم بگویم بالای صد هزار دختر خارجی آن هم با پوشش هایی کاملا زننده در محوطه جمع شده بودند. آرام آرام خودم را به نزدیکی آن ها رساندم.

از صحبت های چند تن از رانندگان که در نزدیکی محل اختفای من در حال گفتگو بودند متوجه شدم که تمامی این دختران، روسپی هستند و دولت نهم با هزینه ای بسیار گزاف، همگی را به مدت چهل و هشت ساعت از کشورهای مختلف کرایه کرده تا در روز رای گیری از آن ها سوءاستفاده کند.

تمامی صحبت های رانندگان به اضافه ی محل اجتماع روسپیان توسط خبرنگار قلم نیوز ضبط و فیلم برداری شده است و اسناد آن در دفتر مرکزی این سایت موجود می باشد. قلم نیوز آماده است تا در صورت انکار این موضوع از سوی دولت نهم، فیلم آن را بر روی اینترنت منتشر کند.

از حامیان مهندس موسوی تقاضا داریم حداقل در روز رای گیری به این گونه مسائل توجه نکنند و رای خود را در عوض ساعتی خوش بودن به احمدی نژاد نفروشند. بدیهی است که خوش بودن در یک ساعت به ضرری ناخوش در طی چهار سال آینده منجر خواهد شد.

No comments:

Post a Comment