Wednesday, November 18, 2009

فیلم : فیلمی تازه منتشر شده از ماموران یگان ویژه و بسیج که با حمله شجاعانه مردم پا به فرار ميگذارند - 13 آبان 4 نوامبر


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم آبان ۱۳۸۸ برابر با هجدهم نوامبر ۲۰۰۹ ، 06:55:20 توسط mohammad ahwazi
دليل فرار انها ميتونه ترس و هم نيرنگ يعني تله باشه چرا كه اينها پياده نظامشان هستند كه مردم را با فرارشان از كوچه ها به خيابان هايي ميكشانند تا سواره نظام يعني موتور سوارها انها بزنند و ديگر ياران انها بازداشتي ها را با ون خود ببرند و يا شايد گروهي از نيروهاي بزرگ هستند كه راه گم كرده اند و به گير مردم مبارز خشمگين و پراكنده در شهر افتاده اند در اين موارد مردم ناظر از بالاي ساختمانها بايد وظيفه خود را كه تهيه فيلم است بعهده بگيرند اينكار كمك بزرگي ميكند به گسترش اعتراضات و نيز اطلاع رساني و شناسايي مزدوران رژيم به مردم ديگر مناطق در نبود گزارشگران ازاد كه رژيم نامرد جلوي انها را گرفته است ميباشد پيروز باشيد.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم آبان ۱۳۸۸ برابر با هجدهم نوامبر ۲۰۰۹ ، 06:00:53 توسط فردوسی
با نام و درود بر جان باختگان راه آزادی ایران و ایران! با یاران: ستاره و ایرانپور همراهم ...چرا که این اتحاد و خشم بر حق ماست که لرزه بر پیکر این حکومت سر تا پا فاسد و جانی انداخته است. ترفندهای سردمداران کثیف رژیم ملاهای دزد و جانی در تفرقه انداختن بین مردم دیگر بی‌ اثر است. مردم بعد از گذشت سی‌ سال دست این جانیان را خوانده اند و با اتحاد روز افزون و پیکار بی‌ امان این اشغالگران ایران و ایرانی‌ ستیز که جز چپاول ثروت و نابودی میهنمان چیز دیگری در سر ندارند را به زباله دان تاریخ میفرستند. ما پیروزیم چون حق با ماست!!! ۱۶ آذر روز سرنگونی جمهوری کثیف و ننگین اسلامیست!!! ۱۶ آذر درهای تمامی‌ زندانها و شکنجه گاهای جمهوری کثیف آخوندها به دست پر توان مردم باز خواهد شد!!! اتحاد، مبارزه، پیروزی!!!

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم آبان ۱۳۸۸ برابر با هجدهم نوامبر ۲۰۰۹ ، 05:39:48 توسط حجت
میگویند پشه چو پر شد بزند پیل را - حال آنکه نه ملت ایران پشه است و نه این مزدوران پیل هستند، درود بر ایرانپور عزیز با توضیح صحیحش.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم آبان ۱۳۸۸ برابر با هجدهم نوامبر ۲۰۰۹ ، 03:14:03 توسط Iranpour
فرق حالا با آن دوران سیاه سکوت که یک شپشوی شستشوی مغزی شده در روز روشن و در پیش چشم یک جمعیت بی‌ تفاوت،یک دختر یا پسر دلبند ایرانی را وحشیانه نقش خیابان می‌‌کرد در چیست؟ مگر همین‌ها که در این فیلم فرار میکنند،همانهایی نیستند که تا دیروز هر کدامشان در روز روشن موی دختران و پسران غرور آفرین ایرانی را آنقدر می‌‌پیچیدند و می‌‌کشیدند که چشمان وحشتزدهٔ جمعیت ناظر بی‌ تفاوت، از حدقه بیرون می‌‌زد، اما هیچ دو نفری هم با هم متحد نمیشدند تا حتی وساطتی کرده باشند؟ مگر همین‌هایی‌ که در این فیلم فرار می‌‌کنند دستور و امر و فرمان نگرفته اند که خیلی‌ وحشی تر و هارتر از سابق به ایرانیان در حال قیام حمله کنند تا شیرینی پیروزی کودتای ضحاک و شکست و تحقیر ایرانیان را کوفت کنند؟ پس چرا فرار می‌‌کنند؟ چون ما متحد و همدل و همراه شده ایم و غدهٔ سرطانی طلسم سیاه ترس را از خود کنده و در جان پلید اهریمن و باند اراذل و اوباشش تزریق کرده ایم. جناتکار و مزدور هم به جاهایی‌ می‌‌رسد که مجبور میشود، ببیند، بشنود، بیندیشد و تصمیم بگیرد. این هم سند زندهٔ دیگری از ترکیب اتحاد و شجاعت این قهرمانان تاریخ نویس.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم آبان ۱۳۸۸ برابر با هجدهم نوامبر ۲۰۰۹ ، 02:05:38 توسط ستاره
درود بر مردم مبارز ايران. درود بر سقز قهرمان٠ بنام شهيد احسان فتاحيان و تمامي شهداي راه آزادي مردم ايران, لحظه اي در جنگمان عليه "رژيم جنايتكار ولي فقيه" آرام نخواهيم گرفت٠ آتش خشم ما مردم ايران نسبت به رژيم جنايتكار حاكم بر ايران پاياني ندارد, تا آنرا بزير كشيم, سرنگون و نابود كنيم٠ هموطن مبارز, به هر وسيله اي, ولو با چنگ و ناخن و دندان با رژيم جنايتكار ولي فقيه خواهيم جنگيد و ايران را از چنگال اشغالگران آزاد خواهيم ساخت. براي نجات اسيران و زندانيان دربند, زندانها را محاصره و تصرف كنيم. حركت بطرف زندانها...

No comments:

Post a Comment