Wednesday, November 18, 2009

فيلم : مستند A death in Tehran در باره جان باختن ندا و حوادث بعد از انتخابات






نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم آبان ۱۳۸۸ برابر با هجدهم نوامبر ۲۰۰۹ ، 11:50:57 توسط نازنین
30سال میلیونها ایرانی در انتخابات شر کت نکردندچون هیچ کدام از کاندیداتورها را ملت خود انتخاب نکرده و از قحطالرجالی به سنجد شیرینی گفته بودندو داشتد انرا مزه مزه میکردند و حمایت .میلیونها ایرانی سالهاست که متاسفانه در حاشیه و جزو این ملت نبوده و ازمزایای ان محروم .هرچند از مرگ ندا ها و سهرابها متاثریم ولی ندائی که رای نداد و میلیونها ایرانی را نمایندگی کرد و فریاد و بیام جهانی این میلیونها ایرانی رای نداده را به جهانیان ابلاغ کردرا بهش میبالیم و یادش را گرامی میداریم .

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم آبان ۱۳۸۸ برابر با هجدهم نوامبر ۲۰۰۹ ، 08:43:39 توسط فردوسی‌
با نام و درود بر جان باختگان راه آزادی ایران و ایران! مرگ ندا آغاز مرگ رژیم کثیف و جانی جمهوری اسلامی است... این مرگ تدریجیست اما بدون هیچ شکی حتمیست!!! ما بیشماریم... و هر روز دهها هزار انسان آزاده به ما میپیوندند!!! ۱۶ آذر روز سرنگونی جمهوری کثیف و ننگین اسلامیست!!! ۱۶ آذر درهای تمامی‌ زندانها و شکنجه گاهای جمهوری کثیف آخوندها به دست پر توان مردم باز خواهد شد!!! اتحاد، مبارزه، پیروزی!!!

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم آبان ۱۳۸۸ برابر با هجدهم نوامبر ۲۰۰۹ ، 05:29:38 توسط sabz
ندا جان همیشه یادت جاوید خواهد بود و ننگ ا بدی بر پیشانی خامنه‌ای و ناکسان خبیثش ... مرگ ندا این دخت شریف ایران ندای پیروزی ملتی است که دنیای بهتری را می‌‌خواهند

No comments:

Post a Comment