Friday, December 18, 2009

تابناک : چرا نام اخمدی نژاد در لیست مدعوین به دانمارک نیست؟


تابناک : احمدی نژاد در اجلاس بین المللی آب و هوا در دانمارک شرکت کرد و این در حالی است که در وب سایت اطلاع رسانی پادشاهی دانمارک که مسئول برگزاری این اجلاس بوده است، هیچ نامی از دکتر احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران دیده نمی شود.

به گزارش "تابناک"، در لیست منتشر شده مهمانان این اجلاس نام افراد زیادی از جمله رئیس جمهور ترکیه، رژیم صهیونیستی، کلمبیا، چین، افغانستان، بلژیک، کانادا و... به چشم می خورد، اما هیچ نامی از ایران در این لیست به عنوان مهمان دیده نمی شود.

بنابر این گزارش به هر صورت مساله از دو حال خارج نیست یا واقعا از ایران برای شرکت در این مراسم دعوت نشده و ما به ابتکار خود، خودمان را دعوت کرده ایم که این بر خلاف عزت ایرانی و اسلامی است و یا اینکه رسما دعوت شده ولی بر اثر سهل انگاری و یا غرض ورزی مسئولان دانمارکی، نام ایران و رئیس جمهور کشورمان در لیست مدعوین ذکر نشده است که در مورد اول دستگاه سیاست خارجی کشور باید پاسخگوی این بی احترامی به ایران و رئیس جمهور کشورمان باشد و در حالت دوم نیز وزارت خارجه کشورمان باید سریعا حساسیت نشان داده و با این حرکت خلاف شئون دیپلماسی برخورد کند.

فراموش نکنیم چند سال پیش وقتی یکی از مسئولان رده پایین فلسطینی برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام به پاویون حرم مطهر امام آمده بود، به دلیل سخت گیری ماموران امنیتی و حفاظتی قهر کرد و به کشورش بازگشت و یا در مورد مشابه یکی از مقامات افغانستانی که برای شرکت در همان مراسم بزرگداشت حضرت امام دعوت شده بود، چون با ماشین مخصوص تشریفات به استقبال وی نرفته بودند، سر و صدای زیادی به پا کرد.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم آذر ۱۳۸۸ برابر با هجدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:57:46 توسط ضد آخوند
يارو خيلی پرته. اين قاتل کجا و اين مهمانی کشور دموکراتيک سلطنتي دانمارک کجا.اين قاتل ملت و نماينده ولی جهل جايش همان فلسطين است.اين نماينده ايران نيست. ايرانيان و ملت ايران جايگاه خوب در ملت و در دولت دانمارک دارند.

No comments:

Post a Comment