Saturday, January 30, 2010

دیدار سیدمحمد خاتمی با خانواده ابوالفضل قدیانی+عکس




پارلمان‌نیوز: رییس دولت اصلاحات ساعتی پیش با حضور در منزل ابوالفضل قدیانی عضو بازداشت‌شده‌ شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، با خانواده‌ی وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس «پارلمان‌نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی در این دیدار ضمن دلجویی از همسر و فرزندان این زندانی سیاسی و اظهار تأسف از دستگیری افرادی با سابقه‌ روشن انقلابی و اسلامی نظیر او، از خدمات و مبارزات او در قبل و بعد از انقلاب تجلیل کرد. خاتمی اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر مشکلات برطرف و زمینه‌ی آزادی زندانیان سیاسی فراهم شود.

در این دیدار همسر و فرزندان قدیانی از نحوه‌ی بازداشت و وضعیت جسمی او گزارشی ارائه کردند. همسر ابوالفضل قدیانی نیز در این دیدار با اعتراض به بازداشت غیرقانونی وی، خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط همسرش شد.

ابوالفضل قدیانی که قبل از انقلاب مدت چهار سال را در زندان‌های رژیم طاغوت به سر برده، هم اکنون از بیماری قلبی و داخلی رنج می‌برد.

وی بعد از گذشت بیش از یک ماه از بازداشت، تنها دو تماس کوتاه تلفنی با خانه داشته و علی‌رغم پیگیری‌های خانواده ، هنوز اجازه‌ هیچ‌گونه ملاقاتی به ایشان داده نشده است.

No comments:

Post a Comment