Saturday, January 30, 2010

برای دومین بار؛ تجمع اعتراض خانواده‌های شهدای هفتم نیز در اعتراض به تدوام بازداشت علیرضا بهشتی


پارلمان‌نیوز: جمعی از خانواده‌های شهدای 7تیر در اعتراض به تداوم بازداشت دكتر علیرضا بهشتی، بار دیگر در بهشت زهرا و مزار شهید آیت‌الله بهشتی گرد هم آمدند.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در این جمع پس از فاتحه‌خوانی و قرائت دعای ندبه، فرزند یكی از شهدا ضمن انتقاد نسبت به تداوم بازداشت فرزند شهید آیت‌الله بهشتی، گفت:«پرسش ما امروز این است كه چرا فرزند معمار دستگاه قضایی، باید بدون ارائه هیچ گونه مدرك و سندی همچنان در زندان و بازداشت باشد.»

وی با بیان اینكه نسبت به وضعیت سلامت فرزند شهید بهشتی بسیار نگرانیم، تاكید كرد:«متاسفانه تاكنون وكیل وی نیز نتوانسته دیداری با او داشته باشد. در حالی كه باید زمینه انجام این دیدار هرچه زودتر فراهم شود. دادستان تهران باید نسبت به این مسئله و وضعیت سلامتی دكتر بهشتی پاسخگو باشد.»

او ادامه داد:«زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست كه فرزند معمار انقلاب مدت‌ها بدون هیچ اطلاعی به خانواده او در زندان و بازداشت به سر برد. همان‌گونه كه حضرت امام(ره) فرمودند بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد، مظلومیت شهید بهشتی فقط مختص به دوره زندگی‌اش نبود، بلكه پس از او نیز و او و خانواده‌اش مظلوم زیستند و مظلومانه به دفاع از انقلاب برخاستند.»

این جمع از خانواده های شهدای 7 تیر تاكید كردند كه این برخوردها با فرزند شهید بهشتی، وجهه نظام جمهوری اسلامی را مخدوش می‌كند و موجب دلسردی دلسوزان واقعی انقلاب اسلامی می‌شود.

گفتنی است این جمع از خانواده های شهدا 7تیر در نامه ای به دادستان تهران ضمن اعتراض به تداوم بازداشت فرزند شهید آیت الله بهشتی، نگرانی خود از وضعیت سلامت وی اعلام كردند و خواستار رسیدگی به وضعیت وی بدون شائبه فشارهای سیاسی و آزادی هر چه سریع تر وی شدند.

این جمع از خانواده های شهدای 7 تیر هفته گذشته نیز در اقدامی اعتراضی در بهشت زهرا جمع شدند.

No comments:

Post a Comment