Sunday, January 31, 2010

پدر محسن روح الامینی، درخواست ضرغامی را نپذیرفت

پدر محسن روح الامینی، درخواست ضرغامی را نپذیرفت

جنبش راه سبز(جرس): عبدالحسین روح الاميني، پدر شهيد محسن روح الاميني كه در بازداشتگاه غيرقانوني كهريزك به شهادت رسيد درخواست "عزت الله ضرغامي" ، رييس صدا و سيماي جمهوري اسلامي براي شركت در مناظره هاي اخير اين رسانه را رد كرد.
به گزارش خبرنگار جرس، روح الاميني در پاسخ به ضرغامي كه از او خواهش كرده است در مناظره شركت و حتی از صدا و سيما و رييس آن انتقاد كند، گفته است: اجازه دهيد ابتدا دادگاه محاكمه متهمان اصلي شكنجه و كشتار در كهريزك برگزار شود تا آن گاه نوبت به مناظره برسد.

وضعیت نگران کننده یک فعال حقوق کودک در اوین

جنبش راه سبز (جرس): مریم ضیاء از فعالان حقوق کودک در وضعیت نا مناسبی بسر می برد.
بنابر گزارشات دریافتی، یکی از زندانیان تازه آزاد شده با بیان این مطلب اظهار داشته است که شرایط مریم ضیاء نسبت به هفته ی اول بازداشت بسیار تغییر کرده و فشارها بر وی شدت یافته است.
به گزارش وبلاگ تا آزادی زندانیان سبز، اتهام تفهیم شده به ضیاء در مراحل اولیه بازجویی ، همکاری با منافقین اعلام شده است .
گفتنی است که این فعال زندانی تنها در هفته ی اول بازداشت امکان تماس با خانوده خود را یافته و در طول مدتی که از بازداشت وی می گذرد، خانواده اش به هیچ وجه امکان ملاقات با وی را نداشته اند.
مریم ضیاء فعال حقوق کودک و مدیر جمعیت تلاش برای جهانی شایسته ی کودک است که در روز دهم دی ماه در منزل خود بازداشت و به اوین منتقل شد.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يازدهم بهمن ۱۳۸۸ برابر با سی و يکم ژانويه ۲۰۱۰ ، 03:23:56 توسط S.Lahijani
ما ها بالا بپرید ،پایین بپرید ،فرو می ریزید،!! دین قلا بی عرب ساخته شما هم دارد مانند یخ در بهار سبز آب می شود !! خا منه ای مولتی میلیاردر و پسران کثیف باید در دادگاه ملت محاکمه شوند .دیگر جانوران حکومت هم همین طور .!!یادمان باشد :حق گرفتنی ست و ما داریم هنین کار را می کنیم .!!! پس ما پیروزیم و متنفر از شیخ و شاه !!(ساسان لاهیجانی )

No comments:

Post a Comment