Wednesday, April 21, 2010

سقوط 4 پله‌اي ايران در شاخص‌هاي زيست محيطي

سقوط 4 پله‌اي ايران در شاخص‌هاي زيست محيطي

معاون آموزش، پژوهش و فن‌آوري زيست محيطي سازمان حفاظت محيط زيست با تاكيد بر ضرورت حفظ منابع طبيعي موجود و ممانعت از ورود آلودگي بيشتر به محيط زيست، گفت: اهميت فن‌آوري زيست محيطي امروز بيش از هر زمان ديگري مشخص شده است و بايد اين فن‌آوري را گسترش دهيم.
به گزارش خبرنگار «محيط زيست» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر يزدي در نخستين گردهمايي گروه‌هاي دانشجويي حامي محيط زيست كه به همت جهاد دانشگاهي برگزار شد، با بيان اينكه شاخص EPI ايران در سال گذشته ميلادي 74 بوده است، اظهار كرد: متاسفانه در سال جاري ميلادي با چهار پله سقوط در رتبه هفتاد و هشتم قرار گرفته‌ايم كه اگر بخش بهداشت را از اين شاخص حذف كنيم، روي پله 147 جاي مي گيريم.

یارانه نقدی به هر خانوار ایرانی؛ 50 هزار تومان

بر اساس آخرین بررسی ها در کارگروه طرح تحول اقتصادی در دولت ،سناریوهای مختلف قیمتی و پرداخت نقدی یارانه ها به مردم تحلیل و آثار ان پیش بینی شده است.
به گزراش جهان مطابق این گزارش مطالعاتی که در حال حاظر روی میز رئیس جمهور قرار دارد همزمان با آزاد سازی قیمت ها به هر خانوار ایرانی 4 نفره ماهانه 50 هزار تومان تعلق می گیرد.
بر همین اساس مطابق دیگر گزارش ها با فرض نوسان قیمت حامل های انرژی و شدت و ضعف رشد قیمت ها پرداختی به خانوار ها نیز تغییر خواهد کرد.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:57:53 توسط بچه برره
زکی ، کروبی که میخواست نفری ۵۰۰۰۰ تومان بدهد تازه خبری هم از آزاد سازی قیمتها هم نبود ، بازم گول احمدی را خوردید.

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:56:40 توسط fred
آدمی به کدامین چرندیات سرآن ج-ا خون و جنون گوش بدهــــد !؟ تا دیروز رئیس جمهور قلابی احمدی مشنگ فرزندان بیشتری میخواست و امروز ۷۸ در جهان شدیم و آنهم با آلودگی فراوان محیط زیست و عاقبت فردا گرسنگی و تشنگی فراوانتر میشه. آخوندها عمامه ها را با فرماندهان ارتش اسلامی بالاتر بکشید و افتخار کنید. ملت شریف ایران نجات کشور و خودمان باید بدست خودمان یکطرفه گردیده و آزادی را بدست بگیریم . تاآزادی ایران و ایرانی از چنگال خون آشامان اسلامی.

No comments:

Post a Comment