Wednesday, April 21, 2010

*ایران بطور غير مستقيم با آمريکا در حال گفتگوست

ایران بطور غير مستقيم با آمريکا در حال گفتگوست

علی‌اکبر صالحی، رئيس سازمان انرژی اتمی ايران، می گويد ايران هم اکنون بطور غير مستقيم با آمريکا بر سر پيشنهاد مبادله اورانيوم غنی شده با سوخت هسته ای در حال گفتگوست.
به گزترش رادیو فردا، آقای صالحی افزوده که ايران با ساير اعضای شورای امينت سازمان ملل هم درحال مذاکره است. او همچنين گفته است که جمهوری اسلامی خواهان انجام اين مبادله بطور همزمان و در داخل ايران است، اما شيوه های ديگری هم ممکن است که منوچهر متکی، وزير خارجه ايران پس از گفتگو با تک تک اعضای شورای امينت جزئيات آن را اعلام خواهد کرد.
علی اکبر صالحی همچنين برخلاف گفته های مشاور ِ محمود احمدی نژاد، افزوده که مکان سايت جديد غنی سازی اورانيوم ايران، هنوز مشخص نشده است.

سپاه پاسداران رزمایش برگزار می‌کند

از روز پنج شنبه (۲۲ آوریل/ ۲ اردیبهشت) سپاه پاسداران رزمایش سه روزه‌ای که بر آن نام پیامبر اعظم ۵ گذاشته شده است را برگزار می‌کند. در این رزمایش که در خلیج فارس برگزار می‌شود، یگان‌های دریائی، زمینی، هوائی و موشکی سپاه پاسداران حضور دارند. هدف از این رزمایش، تامین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز اعلام شده است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:53:17 توسط Mordad
از تغيير محتواي برنامه هاي صداي آمريكا به نفع آخوندا و لابي هاي آخوندا و دعوت از مزدوراني نظير تريتا آخوندي و اميراحمقي معلومه اين آمريكاييهاي ... اصلا نميخوان آخوندا بيفتن بيخود هم دلتون رو به تحريم بنزين و اينترنت ماهواره اي آمريكا خوش نكنيد اينا همش سرابه

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:59:36 توسط naser
نصف درآمد مملكت را شما ملا ها و بچه هايتان بدزديد وبراي هم خط ونشان بكشيد و نصف ديگر هم بصورت رزم ايش و همايش سپاه و بسيج خر خور كند خليج فارس را امريكا و انگيسي ها صاحب شدند اين تشتكي ها سالي ١٠ مرتبه مانور ميگذارند وبا خودشان فكر ميكنند قدرتي هستند زور وقدرتتان را در ٨سال جنگ دنيا ديد از پس عراق زپرتي بر نيامديد٠ تا وسط مملكت آمد وشما فقط نوحه خوانديد ودروغ سرهم كرديد ٠

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:01:06 توسط fred
گفتگو یعنی چه ؟ تازمانیکه نفت برسه رژیم ج-ا با تمامی سرآن جنایتکارتش تحت حمایت آمـــــریـــــکا خواهد ماند. این رزمایشها سپاه پاسداران برای گول زدن ملت ایران میباشد. نابود باد استبداد در ایران و جهان.

No comments:

Post a Comment