Friday, April 23, 2010

دبیرکل جامعه وعاظ تهران : نامه های سرگشاده هاشمی و رضایی به رهبری قابل بخشش نیست!

ایلنا :دبیرکل جامعه وعاظ تهران از نامه های سرگشاده هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی به رهبری انتقاد کرد.

جعفر شجونی در گفت و‌گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی در مورد دیدار اعضای جامعه مبلغین با محسن رضایی، اظهار داشت: این دیدار در ضیافت شام منزل رئیس جامعه مبلغین انجام شد و حاضران سوالاتی را از وی پرسیدند.

وی افزود: ما در این دیدار از نامه سرگشاده محسن رضایی به رهبری گلایه کردیم و گفتیم که مردم خاطره خوشی از اینگونه نامه‌های سرگشاده ندارند و در این موارد معلوم است که نویسنده، هدف خاصی دارد.

دبیرکل جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه نامه سرگشاده هاشمی به رهبری هم خوب نبود، گفت: به محسن رضایی گفتم، نیمی از نامه‌ای که نوشتی مربوط به خودت بود و نیم دیگر هم مربوط به میرحسین موسوی.

در پایان هم وقتی رضایی پاسخ ما را داد،به او گفتم، اگر دفاعیات شما درست است، عذرخواهی می کنیم!
شجونی در پایان گفت: وقتی افرادی مانند هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی هر زمان که اراده کنند، می توانند با رهبری دیدار کنند و مطالبشان را با ایشان در میان بگذارند، انتشار نامه سرگشاده حتما دلیل دیگری دارد و نامه‌های این دو نفر قابل بخشش نیست.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:18:46 توسط bolbol
هی‌ رهبر رهبر میکنند ، بابا این یارو رهبر شما یک معتاد شیره‌ای هست که برای قدرت دست به هر جنایاتی زده و میزنه !!! خودتون رو مسخره کردید ؟؟؟ هفتاد میلیون آدم در ایران به ریش شما دلقکان و رهبر جانی و وقیهتان میخنده ، بروید فکر چاره کنید ، فکر آنروزی را کنید که بالای دار نفس‌های نحس آخرتان را می‌کشید. ملت ایران رهبری به شما چاپلوسن نشان بدهد که دیگر تا قرن‌ها هوس آنرا نکنید.

No comments:

Post a Comment