Tuesday, April 20, 2010

وزیر امور خارجه ترکیه وارد ایران شد

حسینیان: انحلال جبهه مشارکت و مجاهدین انقلاب به جا و به موقع بود

در واکنش به اعلام توقیف دو حزبِ بزرگِ اصلاح طلبِ مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت، روح اللح حسینیان، رییس کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی، انحلال این دو حزب را، با توجه به "عملکرد آنها در ماههای پس از انتخابات، "اقدامی به جا" ذکر کرد.
به گزارش ایسنا، این نمایندۀ افراطیِ حامیِ دولت، طی گفتگویی با این خبرگزاری، ضمن بیان اینکه "نظام جمهوری اسلامی یک نظام نوپا است"، خاطرنشان کرد: "بر همین اساس، سیاست‌زدگی‌ها در آن یک واقعیت است که باید آن را پذیرفت و علی‌رغم تبعات منفی آن، امری طبیعی است."
وی در ادامه سخنان خود، اعلام انحلال سازمان مجاهدین و جبهه مشارکت را، بدلیل اینکه "این دو حزب در فتنه‌های انتخابات بسیار نقش داشتند"، "بسیار مفید و به‌جا" ذکر کرد و توجیه نمود: "نظام برای اثبات اقتدار خود باید با متخلفین به طور جدی برخورد کند. امیدوارم که سایر احزاب از این مساله درس بگیرند و قانون‌مندی و حزب‌داری را رعایت کنند."


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 14:52:13 توسط shadi saghary
هر بچه ای میداند که تحریم کارساز نیست حتا تحریم بنزین و نفت . برای اینکه لاشخورهای روسی و چینی و قاچاق چیهای بین المللی و مرزهای گسترده ابی و خاکی آنرا بی اثر میکند . آخر تحریم حمله نظامی است . حمله نظامی نمیتواند محدود بماند پس نهایتا پس از واکنش ج ا و مسلمانان رادیکال به زدن با اتم منتهی میشود . تنها راه این است که اپوزیسیون با بخشی از رژیم که خواهان رابطه با امریکا است همصدا شود و پس از برقراری رابطه و به رسمیت شناختن اسرائیل رژیم لزومی نمیبیند که دنبال قدرت اتمی برود . آنوقت مساله دیکتاتوری و حقوق بشر داخلی میشود و مارکسیست های روسی نقابدار کنترل سیاست تهاجمی خارجی را از دست میدهند . اعراب و مسلمانان افراطی به ایران بدبین میشوند و اتحاد رادیکال ها به شکست می انجامد . آنوقت مردم ایران خودشان را به طور طبیعی از شر اینها خلاص میکنند . اما لابی روسها در ایران که ظاهرا مخالف رژیم است عملا مانع نزدیکی احمدی نژاد و مشایی و حتا فیروز آبادی به آمریکاست . سایت پیک نت به همین دلیل اصرار دارد که فیروز آبادی و مشایی اسرائیلی و احمدی نژاد یهودی است و رژیم آمریکایی -اسرائیلی است !

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:55:09 توسط اشکان بشرزاده
وقتی که یک آخوند که بقول خودش آدمکش بوده است مسول سیاست گذاری داخلی مجلس میشود تکلیف ملت روشن است اما باید بگویم آقای حسینیان شما تازه واردی هایی که نه سرو کاری با انقلاب داشتید ونه خاری بر پایتان خلید آمدید وبر سر سفره نشستید وخوردید وباد کردید والان هم چنان دولپی میخورید که گاهی میترکید و خواهید ترکید وحاصاش گند شما بر سروروی ملت پاشیدن است عده ای آدم کش ادم فروش آدم خور بنام سیاستمدار وارد عرصه قدرت ایران شده اید ورهبر هم که تاب وتحمل مبارزین قبل ومعماران این نظام را ندارد از شما به نحو احستن استفاده میکند تا نظام استالینی و کیم ایل سونگی ومابویی برپادارید وحتا یک تفکر مخالف را هم نداشته باشید خوابتان بس آشفته است زیادی خورده اید این ملت گوش از سر تاپایینتان را خواهد گرفت وسر جایش خواهد نشاند که همان به دامن حسن نصراله ها گریختن است اتفاقا نشان داده اید که سیاست نه نه نه میدانید چیست امروز زمان محمد وعلی وعمر وابوبکر که نیست امروز عصر دو سرعت بشر به سوی آینده است شما لاک پشت وار به کجا میرسید؟این چیزی است که شما نمیبینید تنها لوله های تفنگ این چند ده هزار پاسدار را میبینید

No comments:

Post a Comment