Tuesday, April 20, 2010

روح الله حسینیان: شعار فرزند کمتر را غربی ها تحمیل کرده اند!

روح الله حسینیان که می گوید «‌ روند کاهش جمعیت یک خطر بالقوه برای کشور است » ،از عقیده رییس جمهور مبنی بر کافی نبودن دو فرزند حمایت کرد و گفت : به نظرم حرف آقای احمدی نژاد از لحاظ تجربی و علمی بسیار منطقی و کارشناسانه بود.
به گزارش خبرآنلاین این نماینده مجلس افزود :‌ بنده هم مثل آقای احمدی نژاد معتقدم فرزند کمتر را غربی ها به ما تحمیل کرده اند و روند کم شدن رشد جمعیت برای کشور یک خطر بالقوه است.

برخی دیگر از سخنان حسینیان از قرار زیر است :

• الان نرخ رشد جمعیت به 2/1 دهم رسیده، یعنی اگر همین روند ادامه پیدا کند در عرض چهار یا پنج سال دیگر این رقم به صفر و بعد رو به منفی خواهد رفت و این صد در صد برای کشور خطرناک است.

• الان بسیاری از کشورهای غربی خودشان به همین درد مبتلا شدند، امروز کشوری همچون آلمان به نرخ رشد منفی 2 دهم رسیده است.

• اگر این روند ادامه پیدا کند کشور با یک پیری و از طرفی با کمبود جمعیتی روبرو می شود که خیلی به مصلحت آینده کشور نیست، چرا که جمعیت وقتی پیر شود و جمعیت جوان جایگزین آن نشود موجب روکود کشور خواهد شد


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:00:51 توسط شيوا
حسينيان بايد تشريف ببره ....كمى كاه و يونجه نوش جان كنه.خارجي ها شب نمى خوابند صبح فرداش براي ٧٠٠٠٠٠٠٠ تصميم بگيرند. خارجي هابه مفهو م واقعي زندگى پى برده اند.البته اگر من جاى حسينان بودم ازاين دستورات چشم گير زياد صادر مي كردم ' مى دانستم كه اين چندين ميليون 'فعلا در قدرت نمائي هاي انفرادي دست به گريبان هستند. ازفرهنگ ٢۵٠٠ ساله دم مى زنيم اما هنوز از تجربه ٣٠ ساله نتوانسته ايم بهره اى ببريم.

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:35:31 توسط امید
بله آقا مردم ایران از برکت سر این رژیم منحوس چنان در رفاه و آزادی بسر میبرند که محل سگ‌ هم به اراجیف لجنی مثل اه مدی نمیدهند،فقط میگویند برید بابا گمشید.

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:17:26 توسط شهروند-اول
خودکشی خانوادگی به دلیل فقر در استان کرمانشاه -------------------------------------------------------------------------------- آژانس ايران خبر: یک مرد روستائی ساکن یکی از روستاهای شهرستان كنگاور در استان کرمانشاه در یک خودکشی خانوادگی خود را به همراه دختر و پسر نونهالش به گلوله سپرد تا به زعم خودش، خود و فرزندانش را از زندگی فلاکت بار نجات دهد. وي بعد از كشتن دختر 10 ساله و پسرش به خود نيز شليك كرده بود اما وي از اين خودكشي جان سالم به در برده است. این شخص روستائی دلیل این عمل را اینگونه عنوان می‌کند که نمی خواستم فرزندانم به عاقبت من دچار شوند. با استناد به گفته های این شخص، عدم توانائی وی در تهیه مایحتاج اولیه زندگی و فقر شدید اقتصادی، وی را تا سر حد جنون پیش برده که به یک چنین عملی دست زده است.

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:13:11 توسط اشکان بشر زاده
آقای حسینیان تنها شما را به یک جوک که در بین مردم رایج است حواله میدهم تا بدانی نتوانستن تربیت در ست دادن چه میشود.میگویند همین حال در بین مردم میگویند راننده کامیونی در بین راه دید آخوندی با ساکش کنار جاده ایستاده است عشقش کشید ترمز کرد گفت بیا بلا آخوند آمد بالا وجلوی کامیون نشست وبعد از هزار تملق که آقا این ملت مارا دیگر حیوان هم حساب نمیکنند توی این گرما یک بنده خدایی رحم نکرد مارا سوار کند حالتان خوب است اینشاب اله ماشا اله الحمدواله؟راننده که بد نیست حاج آقا همینطور که میرفتند واز هر جا حرف میزدند آخوند پرسید چند تا بچه داری؟ گفت 7 تا متلا هشتمی هم در راه است آخوند گفت ما ملا ها توی یک چیز مانده ایم آنهم این است که شما راننده که هیچوقت خانه نیستید چطور صاحب اینهمه بچه میشوید بعد هم چطور تربیت میکنید راننده هم گفت ببین حاج آقا ماچون بعلت زیادی نمیتوانیم خوب تربیتشان کنیم آنهایی را که شک نداریم مال خودمانند سعی میکنیم درس بخوانند وچیزی بشوند بقه را هم که شک نداریم میفرستیم قم تا آخوند بشوند. این جوک شاید یک ذره به شما بفهماند که غربیها شعور دارند که فرزند کمتر را لایق زندگی بهتر می

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:48:04 توسط یک خواننده
محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه دلیل واقعی شعار افزایش جمعیت کشور توسط دولت احمدی نژاد رااشکار ساخت وگفت: شعار فرزند کمتر زندگی بهتر وحی منزل نيست، به نظر میرسد ما در چشم انداز 1404 که میخواهيم در مقام اول قدرت منطقه باشيم يکی از فاکتورهای قدرت؛ جمعيت کارآمد است. البته او نگفت که پس چطور شد که ایران احمدی نژاد که طی سال جاری به قدرت اول دنیا تبدیل شده است، چرا باید تا سال 1404 به سطح قدرت اول منطقه نزول کند.

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:06:16 توسط cyrus-
Thank God that nobody lives forever. Either Ahmady will die and I enjoy seeing him dead or I will die and still enjoy not to see him again

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:37:19 توسط زنبور گاوی
این احمدی نژاد آدم زرنگی است . هر روز با یک چرت و پرت گویی ,اذهان مردم را از موضوعات اصلی جامعه و کشور دور می سازد. بحث بچه و تعداد آن به فرهنگ و اقتصاد کشور باز می گردد و دستوری نیست چرا که اگر دستوری بود در کشورهای بدبخت بیچاره ,رعایت تعداد بچه ها را می کردند و در کشورهای پیشرفته هم به قول آقای حسینیان با رشد منفی جمعیت مواجه نبودند. در عصر حجر که آقای حسینیان و رییسش در آن مانده اند, اگر مرد چند تا زن نداشته باشد و یک لشگر بچه گرسنه و بی لباس و بی تحصیل دور و بر آن جست و خیز نکنند , آن فرد اصلا مرد نیست. ایرانیان می گویند از کوزه همان تراوش کند که درون او است و ضرب المثل بهتر اینکه ,پسته تهی چون دهان باز کند رسوا شود. اگر احمدی نژاد و دوستانش از شب تا صبح هم این اراجیف را تکرار کنند زوج هایی که از صبح تا شب کار می کنند تا فقط اجاره خانه خود را بدهند, به فکر بچه دار شدن نمی افتند . متاسفانه احمدی نژاد و امثال او به تنها کسی که فکر نمی کنند همان بچه و آینده مبهم او در خانواده های پرجمعیت, آن هم در کشوری بدبخت و فاقد خدمات ویژه تامین اجتماعی و قوانین حمایت از خانواده و کودکان است.

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:24:26 توسط maryam
همين مونده بود كه اين اخوند مزدور و مفت خور براي ما تعيين تكليف كنه!!

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:13:59 توسط یک خواننده
آخه ای آقایی که همیشه به قاتل بودن خودتون افتخار میکنید، اگرداشتن فرزند کمتر را غربیها به شما تحمیل کرده اند تا کشور را دچارپیری خطرناک بکنند، خوب پس چرا خود این کشورها به قول شما دچار رشد منفی هستن. شما قاتلان در واقع فکر میکنید با زاد وولد بیشتر مسلمین آنهم در ایران که طبق گفته وزیر امور خارجه اش از مرز چین تا مرز فلسطین تحت فرماندهی ایران فقاهتی است، گوشت دم توپ بیشتری برای ادامه ماجراجوییهای کشور بر باد ده یک مشت اوباش و آخوندتولید خواهد شد. شما در واقع به دنبال افزودن طول وعرض لشگریان اسلام ورشکسته ای هستید که جز سرکوب وکشتار وماجراجویی های بیشتر وبیشتر راهی برای نجات خود نمی یابد.

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:32:38 توسط بابک
فعلا امکانات لازم برای همین جمعیت را فراهم کنید بقیه پیشکش در ضمن مردم منتظر پیام شما نیستند که چه بکنند یا نکنند هر چقدر عو عو کنید صداشو فقط خودتون می شنوید

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:45:44 توسط آرش
از قدیم گفتن دیگی که برای من نجوشه ،میخوام سر سگ توش بجوشه.

نوشته شده در تاريخ سی و يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيستم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:26:43 توسط 000
بنده که فکر میکنم حرف این احمقی نژاد مثل باد درکردن در پیت حلبی خالی بود حالا این از کجای حرف اون منطق یا کار کارشناسی را برداشت کرده من نمی دانم.

No comments:

Post a Comment