Wednesday, April 21, 2010

حکم قصاص برای سه نفر از متهمان کهریزک

فردا fardanews : دادگاه متهمان کهریزک در آستانه صدور حکم قرار دارد و حکم قصاص سه نفر از متهمان این پرونده قطعی شده است.

بر اساس شنیده های «فردا» دادگاه متهمان بازداشت‌گاه کهریزک به مرحله صدور حکم رسیده و ظاهرا برای سه نفر از آنها حکم قصاص صادر شده است .

بر این اساس، دو نفر از محکوم شدگان به قصاص از افسران نیروی انتظامی و یک نفر دیگر از اراذل و اوباشی است (!) که از قبل در کهریزگ بازداشت بوده است.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:51:21 توسط خواننده
در تایید حرفهای آقای سهراب باید اضافه کنم که پرونده کوی دانشگاه در زمان همین خاتمی دجال بود که حالا پروفسور شده. این آدمکشی و حمله به کوی دانشگاه و قصابی معترضین از همان سالها ادامه داشت. هم او بود که گفت دانشچوبان یک مشت اراذل و اوباش هستند. باید چهره این ها را شناخت و گول نخورد. برای ممنوع الخروج شدن یا دستگیری اینها هم نباید ناراحت شد. خودشان همدیگر را لت و پار کنند شاید یک روزی از شرشان خلاص شویم.

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:11:24 توسط Neda
متهم ردیف اول فاجعه کهریزک شخص "ولی وقیح" و نوکر و مزدور آن "مرتضوی قاتل" و "رادان جنایتکار" هستند!!! اکر راست میگن این اهریمنان ر به پای میز محاکمه بکشند!!! وگرنه از قدیم الایام این رسم جمهوری کثافت اسلامی که ۳-۲ نفر آدم بینمو نشون را اسم ببرند و بعضی از آنها رو اعدام کنند و بعضی دیگر هم با تغییر نام و تغییر شناسنامه وارد یک شهر دیگر و یک سازمان امنیتی-سیاسی دیگر میشن برای انجام ظلم و جنایات بیشتر به فرزندان این ملت آزادی خواه !!! اما این حرامیان نفسهای آخرشان را میکشند و بزودی در آتش خشم ملت شجای ایران زمین گرفتار و به خاکستر تبدیل خواهند شد! انشااله.

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:56:58 توسط maryam
خوب خنديديم جك خوبي بود٠٠٠

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:40:00 توسط شهیدان شهر
ببینیم وتعریف کنیم البته اگر متهمین از نوع بمب گذاری حرم امام رضا نباشند باید نام وسمت ودقیقا جرمهای آنا به ملت اعلام شود ودادگاه را بنده نمیدانم علنی است یا نه باید علنی باشد تا بازماندگان و مظلومین بتوانند مستقیم هم به دادگاه هم به ملت از ظلمی که توسط عوامل حضرت رهبر بر انان رفته است در میان بگذارند البته ستمگری عوامل فرمان دهنده بدون شک اینجا به محکمه سپرده نمیشود زیرا ستمگران برای این نوع دادگاهها همان عدالت پیشه هایند زیرا کرسی ریاست وقضاوت از آنان به اینان رسیده است

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:34:22 توسط خواننده
تجاوز و کشتار از سی سال پیش در زندانهای این رژیم رواج داشته و سر عاملان اصلی هم هیچ بلایی نیامده که هیچ همه به پست و مقام و ثروت هم رسیده اند. وقتی وزارت اطلاعات به خانه های مردم تلفن میکند و تهدید میکند و وقتی مقام امنیتی در نشست بسیج با خنده و شوخی میگوید هر کی رفت تو خیابان میبریم از همان بلاهایی سرش میاریم که آقای کروبی گفت...! دیگر مدرک از این ها بالاتر؟ حالا دو سه نفر که نه اسمشان معلوم است و نه معلوم هست چکاره هستند را میخواهند بکشند و قضیه را تمام کنند. تخصص این رژیم در کشتار است . مردم باید به خود بیایند.تا ما نشسته ایم همین بساط است.

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:42:18 توسط سهراب
در پرونده كوى دانشگاه نيز نيروى انتظامى محكوم شد و بسيجيان قمه كش و پاسداران آدمكش لباس شخصى وزارت اطلاعات همه شامل عفو و گذشت مقام متعفن سر خرى شدند و ٢۵٠ دانشجوى هموطن ايرانى زخمى و شكنجه شده محكوم به حبس و تحمل سياه چالهاى ولى مطلقه كريه شدند اينبار نيز تاريخ با نهايت ييشرمى و صد بار بدتر از قبل تكرار ميشود هموطنان بايد ايران را براى مزدوران رژيم نا امن كنيم و به خانه و ماشين آنها آتش پرتاب كنيم هموطنان اينبار رژيم رفتنى است و ما بيشمار

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:43:27 توسط Reza miran mousavi
خنده داره اين همه جوونه مردمو کشتن آقای مرتضوی هم که راست راست داره را میره ۳ نفر آدمه بینام شاید هم بیگناه از تو خیابون پیدا کردن میخوان قصاص کنن !!!!!

No comments:

Post a Comment