Wednesday, April 21, 2010

احمدی نژاد کار علمی را وقت تلف کردن می داند و اعتقادی به کار تئوریک ندارد

خبر آنلاین : عضو فراکسیوان اصولگرایان معتقد است : ازآنجا که هنوز به یک مدل اسلامی –ایرانی در زمینه مدیدریت کشور نرسیده ایم مدل اداره کشور درحال حاضر ذوقی است.

حسین نجابت که هم اکنون قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس هم است در گفت و گوی با خبرآنلاین، درباره اختلافات در شیوه اداره کشور درمیان اصولگرایان، افزود:اختلافات ازآنجا ناشی می شود که یک مدل اجرایی نداریم بلکه ذوقی است.

به عقیده وی اصلاح طلب ها از این نظرکارشان آسان تر است چون آنها مدل های بین المللی را پذیرفتند چون چنین ریشه ای دارند اما در داخل اصولگرایی اختلاف سلیقه است.وقتی برگشت به اختلاف سلیقه یکی باید حکم باشد که از نظر ما اول رهبری و دوم قانون است.

نجابت در تحلیل خود از شیوه اداره کشور در ادوار مختلف، تصریح کرد : آقای هاشمی ذوقی مملکت را اداره می کرد منتها بعد مدل سرمایه داری معتقد شد.آقای خاتمی رفت سراغ شیوه لیبرال دموکراسی بین الملل در سیاست و اجتماع که اولین آثارش جابجایی ارزش ها بود. آقای احمدی نژاد اما روش آن دولت ها را نفی کرد و به همین دلیل رای آورد (!).

قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس نقطه ضعف دولت را قائل نبودن به کار علمی دانست واظهار داشت:به نظرم آقای احمدی نزاد قائل به کار تئوریک نیست واز اول هم می گفت اینها که کار تئوریک می کنند، وقت تلف می کنند.ایشان واقعا شجاعتش بی بدیل است اما یک طرفش هم تدبیر است.

نجابت گفت:مدل آقای احمدی نژاد رسیدگی مستقیم به مستضعفین است اما حرف ما این است که برای تحقق این ایده، مدل تخصیص باید وجود داشته باشد
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 14:54:33 توسط مهدی پلنگ
چقدر این حکومتیها پشت پرده و در لفافه و با احترام بیکدیگر سخن میگن...! اگه مردی جلو دوربین و خبرنگارها همون جور پاچه ورمالیده بازی دربیار و فحش خوارمادر بده. اینها با هم که باشن روی جدوآباد همدیگه بالانس میزنن.

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:55:32 توسط Neda
شعری از شاعر نامی ماموت احمقی نژاد معروف به "ا.ن آقا": وطن يعني حراج تخت جمشيد وطن يعني فناي شير خورشيد وطن يعني كه غصب كاخ كاووس وطن يعني خجالتها ز سيروس وطن يعني براي لقمه اي نان به زير پا نهادن دين و ايمان وطن يعني عزيزم سفره خاليست چه حاجت نان كه ما را گريه كافيست وطن يعني كه بابا نان ندارد ز غم مادر لبي خندان ندارد وطن يعني اسير قلعه ديو به پا زنجير و گردن حلقه ديو وطن يعني بلنديهاي جولان پي آزاديش بگذشتن از جان وطن يعني تمام ملك ايران فداي ذره اي از خاك لبنان وطن يعني بده هم جان و هم دين پي آزاد ي خاك فلسطين وطن يعني چاورز يعني بوليوي وطن يعني ره و آيين ديوي وطن يعني عراق و شام و افغان وطن يعني كه هر جا غير ايران!!!!!

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:01:21 توسط منوچهر
اگر كسي از حرف هاي اين مردك چيزي فهميد به من هم بگويد

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:37:02 توسط خواننده
برای اینکه احمدی نژاد یک پاسدار بی سواد است. با پارتی بازی و ملا بازی یک مدرک الکی گرفته. ازش بپرسید دو دوتا چند تا میشود ببینید بلد هست یا نه. کدام عقل سلیمی هاله نور و تولید انرژی هسته ای در آشپزخانه را باور میکند؟ مدل اسلامی یعنی اینکه همه مردم ایران بمیرند و ملاها ثروت همه را غارت کنند بعد بیفتند به جان همدیگر.

نوشته شده در تاريخ يکم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:05:59 توسط javad
عجبا این یکی‌ دیگه از اون پاچه خارهای دلوکس هست..(..اول رهبر بعد قانون..). ببین چطوری دارند از همدیگه تو چاپلوسی سبقت میگیرند. آخوندا می‌خواستند با آوردن ا ن وسیله‌ای برای خراب کردن اعصاب ملت داشته باشند که اینطوری نشد. اون هم مثل حسنی وسیله خنده مردم شده. پایدار باشید..

No comments:

Post a Comment