Wednesday, June 23, 2010

درگيري لفظي كوچك‌زاده با خبرنگاران پارلماني/ کوچک زاده خطاب به يک خبرنگار : من شما را مي‌شناسم شما يكي از خبرنگاراني هستيد كه از الطاف لاريجاني بهره‌مند شده‌ايد

ايلنا : جلسه علني امروز مجلس شاهد درگيري لفظي، مهدي كوچك زاده نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي با تعدادي از خبرنگاران بود.
به گزارش خبرنگار ايلنا ، مهدي‌كوچك‌زاده پس از مشاجره لفظي با علي مطهري از صحن مجلس بيرون آمد و به ميان خبرنگاران آمد و گفت: روزي حيثيت مجلس مخدوش شد كه در بلندگوي مجلس سه بار اعلام كردند نمايندگان محترم جاسبي در ميز غذاخوري حضور دارد و نمايندگان را براي گرفتن حقوق به حقه و مسلم خودشان از جاسبي بر سر ميز غذاخوري كشاندند.

وي افزود: اين در حالي است كه جاسبي و بزرگتر از جاسبي نيز بايد دست نمايندگان مردم را ببوسند و تا خواسته آنها با عزت برآورده شود.

نماينده! مردم تهران ادامه داد: ما به اين اعتراض داريم كه اجازه دادند عده‌اي سرمايه‌دار به مجلس آمده و با يكي دو تا از نمايندگان بر سر مسائلي كه منافع ملت در آن نيست لابي كنند وحيثيت مجلس آن روز لكه‌دار شد.
وي با اشاره به تجمع روز گذشته در برابر مجلس گفت: زماني كه من و برخي از دوستانم در اين تجمع حاضر شديم و آقاي مطهري نيز آن توهين‌ها را به ما كرد و روح پدرش را نيز آزرده شد براي اينكه ما مي‌خواستيم حيثيت مجلس لكه‌دار نشود.

كوچك‌زاده خطاب به خبرنگاران گفت: حرف ما اين است اگر مي‌خواهيد منعكس كنيد و اگر مي‌خواهيد بگوييد كه ما مجلس را به هم ريختيم كه البته اين نيز مظلوميتي براي مظلوميت مضاعف ما خواهد بود، زيرا همه دنيا سخنان پسر شهيد مطهري را ديدند و من امروز در دلم نسبت به اين موضوع آنقدر غصه دارم كه روز شهادت شهيد مطهري غصه‌دار شدم.

خبرنگاري از كوچك‌زاده پرسيد كه شما در برابر آنچه توهين علي مطهري عنوان مي‌شود چيزي به سوي او پرتاب كرديد،گفت: برويد بررسي كنيد و ببينيد چه شد اما اگر شما منوياتي داريد كه مي‌خواهيد آنها را به كرسي بنشانيد و بين مجلسي‌ها اختلاف بياندازيد من پاسخگو نيستم.

وي با انتقاد از عملكرد رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: لاريجاني يكي از افرادي است كه مورد انتقاد برخي از نمايندگان و البته آحاد جامعه قرار دارد ، متاسفانه وي براي اينكه سپر دفاعي قوي درست كند انتقاد به خود را انتقاد به مجلس تلقي مي‌كند در حالي كه ما معتقديم مجلس در راس امور است و جايگاه مقدسي است و آدم‌هايي كه در اينجا هستند، نبايد هرگونه رابطه‌اي با هر فردي داشته باشند لاريجاني اعتراض ما را اعتراض به مجلس تعبير كرد، اما اين در حالي است كه ما اگر بتوانيم خود در دهان كسي مي‌زنيم كه بخواهد هر يك از اركان نظام از جمله مجلس را تضعيف كند.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: ورود و تكيه زدن به كرسي مجلس توسط كساني كه با رانت‌خوارها و سرمايه‌داران تباني مي‌كنند توهين به ملت است و درخواست ملتمسانه نمايندگان از جاسبي توهين به مجلس است.

وي ادامه داد: امروز جاسبي به شكل يك پادشاه به مجلس مي‌آيد و در بلندگوهاي مجلس بارها اعلام مي‌كنند كه جاسبي بر سر ميز غذاخوري است اين خود به لجن كشيدن حيثيت مجلس است، بنابراين اگر لاريجاني به فكر حيثيت مجلس است اين مسائل را درست كند . براي چه اينها (جاسبي و مسوولين دانشگاه آزاد) هر روز در مجلس هستند و نمايندگان را دور خود جمع مي‌كنند.

خبرنگار ديگري از كوچك‌زاده پرسيد كه آيا شما موضوع توهين امروز به مجلس را درست مي‌دانيد يا خير گفت: امروز لاريجاني به مجلس توهين كرد و با اجازه دادن به دلخوش براي آنطور صحبت كردن برنامه‌ريزي شده به مجلس توهين كرد.

وي خطاب به خبرنگاران گفت: اگر صداقت داريد همه صحبت‌هاي لاريجاني و صحبت‌هاي دلخوش را در رسانه‌هايتان منعكس كنيد مردم خود عقل دارند و مي‌بينند قضيه چه بود.

خبرنگار ديگري با اشاره به تجمع روز گذشته در برابر مجلس از كوچك‌زاده پرسيد كه آيا شما بوديد دانشجويان را تحريك كرديد كه وي خطاب به اين خبرنگار گفت: شما كسي را تحريك نكنيد، ما نياز به تحريك كسي نداريم.

كوچك‌زاده مجددا خطاب به اين خبرنگار گفت: من شما را مي‌شناسم شما يكي از خبرنگاراني هستيد كه از الطاف لاريجاني بهره‌مند شده‌ايد و الان وظيفه داريد كه اينگونه از من سوال كنيد.

وي در برابر اين گفته خبرنگار كه چرا به من توهين مي‌كنيد،گفت: من وظيفه‌اي در برابر تو ندارم الطاف لاريجاني به تو رسيده است و اين كارها دليل حريت تو نيست سوال بي‌ربط مي‌پرسي جوابش هم همان است كه شنيدي.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي خطاب به همين خبرنگار ادامه داد: لاريجاني اصلا براي همين به تو حقوق مي‌دهد تو بارها با من مصاحبه كرده‌اي و به دنبال اين بودي كه نكته‌اي از حرف‌هاي من عليه مجلس در بياوري، اما كور خوانده‌اي هيچ‌وقت سخني از زبان من عليه مجلس خارج نشده است.

خبرنگار ديگري كه قصد داشت به اين مشاجره لفظي پايان دهد به كوچك‌زاده گفت: شما هم‌اكنون عصباني هستيد اما كوچك‌زاده كلام او را قطع كرده و گفت: تو عصباني هستي من عصباني نيستم.

اين خبرنگار با بيان اينكه امروز بخشي از تاريخچه شما روشن شد و به خاطر آن عصباني هستيد به كوچك‌زاده اعتراض كرد كه كوچك‌زاده گفت: ببين اگر توهين كني حتما برخورد قضايي با شما خواهم كرد.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي در پايان خطاب به خبرنگار اول گفت: تو الان در خبرگزاري خانه ملت هستي و مواجب‌بگير لاريجاني.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:40:18 توسط رامین
هه هه هه. عجب حمالی این مرد . مردم از خنده.........

نوشته شده در تاريخ دوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم ژوئن ۲۰۱۰ ، 10:34:25 توسط نگران
ماهی از سر گندیده است. به این کشمکش درونی میگویند, قروال شدن. اما طرفداران مردم هنوز اندر خم یک کوچه اند.

نوشته شده در تاريخ دوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم ژوئن ۲۰۱۰ ، 10:04:38 توسط مهدي
من در تمام عمرم حقير تر و آشغال تر از اين كوچك زاده و رسايي و حسينيان نديده ام. اين دار و دسته به هي جا متوقف نخواهند شد تا همه مملكت را همقد خود نكنند دست بر نمي دارند. عرصه سياست در ايران چقدر پست و حقير شده است

نوشته شده در تاريخ دوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:32:31 توسط تهمتن
جنگ ودعواي باندها ولي وقيح كه در حال حاضر و هر روزه گسترش پيدا كرده و ميكند; ادامه داشته و قطعا در آينده اي بسيار نزديك به برخورد نابودي فيزيكي(بم گذاري)از همديگر خواهد انجاميد.. اما آن چيزي كه توجه مرا جلب كرده و سواي شقه شدن مزدوران; تصوير اين نماينده قلابي در اين خبر بوده كه چه شباهت عجيبي به چهره ي كريه احمدي نژاد دارد!!

نوشته شده در تاريخ دوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:09:37 توسط برده هرگز
یک مشت لات بی سر و پا ریختند تو خانه ملت و آنجا را کثیف می کنند. وای بر ایرانیانی که خواسته و یا نخواسته از این انگل صفتان حمایت می کنند زیرا باید حداقل از نظر اخلاقی جوابگو باشند.

No comments:

Post a Comment