Wednesday, June 23, 2010

مطهری : کوچک زاده ریشه روسی دارد

ايلنا : عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس پس گرفتن مصوبه روز یكشنبه مجلس را موجب وهن آن دانست.

به گزارش ایلنا، علی مطهری كه در مخالفت با طرح یك فوریتی اعتبار مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد دانشگاه آزاد اسلامی سخن می‌گفت، اظهار داشت: این مورد كه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حكم قانون است كاملا مشخص است و اگر مجلس قانونی مخالف آنها تصویب كرد باید منتظر نظر شورای نگهبان باشیم تا ایرادات رفع شود، زیرا در غیر این صورت باید چنین طرحی را ارائه كنیم.

این عضو فراكسیون اصولگرایان در واكنش به این سخن حسینیان كه گفته بود اصولگرایان برای رفع مشكلاتشان به این طرح رای دهند خطاب به وی گفت: اصولگرایان هیچ مشكلی جز امثال جنابعالی و دوستانتان كه برنامه دیروز را اجرا كردید ندارند، مثل آقای كوچك‌اف كه ریشه روسی دارد و نام كوچك‌اف را به كوچك‌زاده تبدیل كرد.

كوچك‌زاده نماینده تهران در واكنش به این سخنان مطهری قصد حمله به وی و پرتاب كردن شی‌ء را داشت و خواستار تذكر بود، با ممانعت برخی نمایندگان دیگر از جمله حسینیان مواجه شد كه در واكنش به این رفتار كوچك‌زاده مطهری با آرامش خواستار سكوت وی شد.

همچنین یكی دیگر از نمایندگان مجلس از آن سوی صحن با القاب ناشایست( خفه شو، بتمرگ و...) علی مطهری را مورد خطاب قرار داد.

مطهری در پایان با بیان اینكه صبر می‌كنیم تا شورای نگهبان نظراتش را ارائه كند و اگر مشكلی باشد مجلس مشكل را رفع می‌كند، تاكید كرد: نیازی نیست كه مجلس بعد از سه روز بگوید اشتباه كردم و تحت فشار برخی آقایان مصوبه خود را پس بگیرد زیرا این موجب وهن مجلس است و مجلس باید از شخصیت خودش دفاع كند و نگذارد عده كمی آن را زیر سوال ببرند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم ژوئن ۲۰۱۰ ، 11:01:58 توسط امیر از تهران
مجلس وحشی ها ... فقط همین را می تونم بگم و متاسفم که ایران ما امروز به این روز گرفتار شده است .... این مجلس مردمی نیست ... مجلس زد و بند بازی است

نوشته شده در تاريخ دوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم ژوئن ۲۰۱۰ ، 10:45:43 توسط shima
قاي كوچك زاده لطفا با احترام گداشتن به د يگران و خودتان از خودتان دفاع كنيد نه با توهين اگر روس نيستي كافي است در جلسه بعدي مجلس مدركي قابل قبول نشان دهي كه تغيير فاميل نداشته اي و اگر داشته اي بايد همراه با تغيير نام تغيير فرهنگ هم بدهي و همانند ايرانيان اصيل با متانت برخورد كني نه با پرخاشگري و احترام صاحپخانه را نگه داري

نوشته شده در تاريخ دوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم ژوئن ۲۰۱۰ ، 10:37:55 توسط نازنین
اقای مطهری و یارانتان لازم نکرده زحمت کشیده حالا که تو روی هم ایستاده ائید افشاگری کنید ملت همه شما را در یک کلام اجنبی بودنتان از روس و از عراق ایمان پیدا کردند و به هویتتان پی بردند ومدارکش را هم دارند. وضع ایران و هموطنان خود نشانگر حاکمیت اجنبی بر این سرزمین است .و این هم اعتمادی بود که از نا اگاهیشان بدست شیادان افتاد....ولی ایران را ایرانیان از دست این جلادان پس خواهند گرفت مطمئن باشید.

نوشته شده در تاريخ دوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم ژوئن ۲۰۱۰ ، 07:35:40 توسط poya
قيافه اين كوچك اف مثل سگ هاري است كه زنجيرش پاره شده باشد لعنت خدا نثار همه شما حيوانات انسان نما

نوشته شده در تاريخ دوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:15:32 توسط sara
این محمود و دارو دستش عادت کردن دیگه هر چی رو که خلاف میلشون باشه با زور بگیرند ،بریزن تو خیابون و خیلی راحت شعار بدان کسی هم بهشون شلیک نکن در امنیت کامل.مجلس که همینجوری مسخره بود دیگه از این به بعد چی بشه

نوشته شده در تاريخ دوم تير ۱۳۸۹ برابر با بيست و سوم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:02:43 توسط بابک
مجلس اوباش و اراذل !!! تنها اسمی که می توان برای ان گذاشت

No comments:

Post a Comment