Friday, June 18, 2010

احمدي‌نژاد : شرايط ايران براي مذاكره، صادركنندگان قطعنامه را پشيمان مي‌كند

احمدي‌نژاد با بيان اينكه شرايط ايران براي آغاز مذاكرات ، صادر كنندگان قطعنامه را پشيمان خواهد كرد ، گفت: شرايط ايران در آغاز مذاكرات به گونه‌اي خواهد بود كه آنان بفهمند سخت اشتباه كرده‌اند .
به گزارش ايلنا ، احمدي‌نژاد در گفت‌وگوي زنده تلويزيوني با شبكه استاني چهارمحال و بختياري با اشاره به صدور قطعنامه اخير عليه ايران اظهار داشت : از دشمنان كاري جز صدور قطعنامه بر نمي‌آيد . موضع اين قطعنامه هجومي نيست بلكه تدافعي است، زيرا قطعنامه‌اي كه با گدايي و التماس راي بياورد هيچ تاثيري نخواهد داشت.

احمدي‌نژاد هدف صادر كنندگان قطعنامه را قراردادن ايران در موضع ضعف دانست و‌گفت : صادركنندگان قطعنامه قصد داشتند با اين اقدام ايران را در مذاكرات پيش‌رو در موضع ضعف قرار دهند، اما ما هم شرايطي خواهيم گذاشت تا متوجه شوند كه اشتباه بزرگي را مرتكب شدند .
وي با بيان اينكه رييس‌جمهور آمريكا اشتباه بزرگي مرتكب شد ، گفت : تنها راه اوباما دوستي با ايران است، اما او مسير را اشتباه رفته است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:16:35 توسط baba karl
اه ´´ خاجي محمود´´زمانت خواهد رسيد و با خاري خواهي رفت´´اما مي داني´´بايد ملت ايران بعد از چند صد سال همچون حكومت اسلامي و ملاي راهم مي ديدند´´تا براي ابد ديگر دنبال ملا و اسلام و مدهب نروند´´لازم بود ببينند رحمت مدهب را رحمت تجاوز را رحمت غارت و جنايت وبحرانها را´´لازم بود٠اميدوارم نسلهاي بعدي قدر اين نسل و نسلهاي قبلي را بدانند و با احترام ياد كنند٠٠٠٠٠٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 05:54:22 توسط شاهین
تنها کسی که با التماس و گدایی رای آورد خودت هستی نه شورای امنیت!!! لبنان هم از تو و ملت "عزیزت" حمایت قاطع نکرد چون حتی حزب الله لبنان هم کم کم بو برده که با شماها عهد هجری ها نمیشه مثل آدم حرف زد تا چه برسه به ممالک متمدن و پیشرفته. تو از فرط ناراحتی و عصبانیت درحال دق کردن هستی. داد و فریاد و عربده کشی تو فقط علامت ترس و وحشت است - مثل کسی که تو تاریکی قبرستون از ترس سوت میزنه یا بلند آواز میخونه.

No comments:

Post a Comment