Friday, June 18, 2010

هاشمیان: به زودی حقایقی را در رابطه با هتک حرمت‌های اخیر آشکار می‌کنیم/ هتاکان نماینده جریان حاکم در قم هستند/صدا و سیما به ابزار فتنه تبدیل شده است

پارلمان‌نیوز: رئیس شورای مرکزی فراکسیون خط امام مجلس، حمله به دفاتر حضرات آیات صانعی و مرحوم منتظری و سناریوی 14 خرداد را عملی سازماندهی شده دانست که با هماهنگی و رضایت جریان حاکم صورت گرفته است و تاکید کرد:«امروز صدا و سیما به یکی از ابزارهای فتنه‌ها تبدیل شده که با اعمال بدترین نوع مدیریت در آن و جمع کردن عده‌ای خبرنگار و مجری بچه صفت و با عملکردی ضعیف به مشکلات کشور دامن می‌زند.»

حسین هاشمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «پارلمان‌نیوز»، در واکنش به حمله صورت گرفته به دفاتر حضرات آیات صانعی و مرحوم منتظری گفت:« متاسفم که در برابر توهین به ساحت مرجعیت ساکت نشسته‌ایم، بنده نسبت به اعمال وقیحانه هتاکان جاهل اعلام انزجار می‌کنم.»

وی با تاکید بر اینکه این حرکات هماهنگی شده و مشکوک است، گفت:« اگر جریان حاکم مخالف این حرکات بود، این اقدامات با رضایت و هماهنگی آنها صورت نمی‌گرفت و به راحتی می‌توانستند مانع این حرکات شوند.»

هاشمیان ادامه داد:« در قم یک تعدادی هستند که نماینده جریان حاکم هستند و آن‌ها این کارها را انجام می‌دهند و جریان حاکم هم حتما از عملکرد اینها راضی است که از این اعمال تبری نمی‌جوید و اعتراضی نمی‌کند.»

وی در رابطه باحمله به حسن خمینی در سالگرد رحلت خمينی گفت :« آیا اگر این عمل با هماهنگی و رضایت آنها صورت نگرفته بود با وجود آن همه نیروهای امنیتی، انتظامی و گارد ویژه و...نمی‌توانستند هتاکان را دستگیر کنند و یا مانع اقدامات هنجار شکنانه آنها شوند؟ بالاخره در حکومت ارگان‌هایی وجود دارد که موظفند امنیت علما و مراجع را تامین کنند، اگر مخالف بودند وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران جلوی آنها را می‌گرفتند.»

هاشمیان با اظهار تاسف از وضعیت حاکم شده در کشور، گفت:« در زمان طاغوت کسی جرات نمی‌کرد اینقدر به مرجعیت توهین کند، آنهم مراجع عالم و باتقوایی همچون آیت‌الله صانعی ومرجع فقید آیت‌الله منتظری، این وحشی‌گری‌ها در حق یک شهروند عادی هم نباید روا شود چه برسد به شخصی که مرجع تقلید بسیاری از مسلمانان شیعه است، حکومت اگر راضی نیست باید جلوی آنها را بگیر اگر هم راضی است که وامصیبتا، وقتی مراجع امنیت ندارند شهروند عادی چگونه می‌توانددر این مملکت احساس امنیت کند؟»

نماینده اصلاح‌طلب رفسنجان با انتقاد از عملکرد صدا و سیما، تصریح کرد:« در وقایع رخ داده در 14 خرداد صدا و سیما نقش زیادی داشت و هرگز به هشدارهایی که نسبت به تحریف و برخورد گزینشی با سخنان امامبه این سازمان داده شد توجهی نکرد، امروز صدا و سیما به یکی از ابزارهای فتنه‌ها تبدیل شده که با اعمال بدترین نوع مدیریت در آن و جمع کردن عده‌ای خبرنگار و مجری بچه صفت و با عملکردی ضعیف به مشکلات کشور دامن می‌زند.»

هاشمیان خاطر نشان کرد:« اینان ضعف‌های در درون خود دارند و سعی می‌کنند با هتک حرمت نیروهای اصیل انقلاب عقده‌های درونی خود را جبران کنند.»

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:02:55 توسط شاکی
ما خودمان را میشناسیم هرچند تظاهر میکنیم که دیگران از کار ما سر در نمی آورند. تا روزی که زور داریم زور میگوییم، وقتی هم که دستمان کوتاه شد همپالکیهایمان را لو میدهیم. همه سروته یک کرباس. اینجاست که آنکه هم راست میگوید که البته شما نیستی، حرفش را کسی باور نمیکند. ننگ و نفرین بر دروغگویان و دغلبازان و نان به نرخ روز خورها. همه از دم. در هر لباس و هر منسب.

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 04:26:42 توسط علی
نماینده اصلاح‌طلب رفسنجان با انتقاد از عملکرد صدا و سیما، تصریح کرد:« در وقایع رخ داده در 14 خرداد صدا و سیما نقش زیادی داشت و هرگز به هشدارهایی که نسبت به تحریف و برخورد گزینشی با سخنان امامبه این سازمان داده شد توجهی نکرد، امروز صدا و سیما به یکی از ابزارهای فتنه‌ها تبدیل شده که با اعمال بدترین نوع مدیریت در آن و جمع کردن عده‌ای خبرنگار و مجری بچه صفت و با عملکردی ضعیف به مشکلات کشور دامن می‌زند. هاشمیان خاطر نشان کرد:« اینان ضعف‌های در درون خود دارند و سعی می‌کنند با هتک حرمت نیروهای اصیل انقلاب عقده‌های درونی خود را جبران کنند.» یعنی اینکه این جناب نمیدانی این بچه صفتها و اوباش از نوچه های ملاعلی هستند ؟؟؟ اگه میداند این حرفها یعنی سیاه بازی .. و اگر نمیداند بر چه معیاری خود را نماینده مردم معرفی میکند ؟؟؟

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 04:19:19 توسط شاهد زنده
از اپوزیسیون لائیک نیست که از تجاوز به حریم منتظری، صانعی ود یگر آخوند ها ناراحت شده وانتقاد کند، اولا اینها دریک دایره ای خودی هستند وهمه هم جنایت کرده اند و هرکدام در فصل خود وجنگشان رزم قدرت است چون جا کم، خلاصه بقول خودشان روحانی و بگفته ما آخوند، بگذاریم چوبی که بر سرمردم میزده اند بر سر همدیگر بزنند، اگر 5 سال پیش ما کلمه ای در باب خانواده خمینی میگفتیم حکم اعدام خود را امضا کرده بودیم، حال بین خودشان مد شده بگذارید این سمبلهای کاذب ومسخره را خودشان بشکنند، سید حسن که بی اعتبار شد سید مجتبی ومصطفی خامنه ای هم میشوند کمی دیرتر، ما همه با حجاب اجباری مخالفیم ولی آخوند ها همه مخالف انتخاب آزاد حجابند چون چیزی برای گفتن وبحث کردن جز حجاب و طهارت وغسل ندارند، این جماعت عمامه دار خود را طبقه بهتر و قیم میدانند، که نیستند و مافوق که نیستند بلکه مادونند زیرا کار نمیکنند وزالو وار مفت خورند، ولی این مشتی از مردم ما هستند که این تبعیض را به آنها اعطا کردهاند و قبولدارند تا جایی که دستشان را میبوسند وازشان تقلید میکنند،درفش اپوزیسین باید لغو حجاب باشد

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم خرداد ۱۳۸۹ برابر با هجدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 04:09:34 توسط مهدی
این آقا درست میگوید. اولا مرجعیت در زمان شاه اینهمه توی سرش نمیخورد که جمهوری اسلامی میکند ثانیا اگر در زمان جمهوری اسلامی درست است که هر بلایی را سر مرجعیت بیاورند بعد از جمهوری اسلامی هم این امر کاری خلاف نخواهد بود. پس بهتر است بقیه مرجعیت حساب کارخود را بکنند و یا از این عمل تبری بجوییند و یا اگر سرشان آمد دیگر شکایت نکنند. این همه آدم ترسو در راس مذهب واقعا خجالت دارد.

No comments:

Post a Comment