Thursday, July 29, 2010

* پس از امتناع احمدی‌نژاد، لاریجانی 2 قانون دیگر را ابلاغ کرد

پس از امتناع احمدی‌نژاد، لاریجانی 2 قانون دیگر را ابلاغ کرد




رييس مجلس شورای اسلامی بار دیگر دو قانون را راسا برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، علی لاریجانی که هفته گذشته برای نخستین بار پس از استنکاف محمود احمدی‌نژاد از ابلاغ قانون اختصاص دو میلیارد دلار از حساب ذخیره ارزی به مترو، راسا آن را ابلاغ کرده بود، این هفته نیز دو قانون کمتر مورد مناقشه را برای انتشار در روزنامه رسمی و اجرا توسط دستگاه‌های دولتی ابلاغ کرد.

ابلاغ دو قانون بی‌حاشیه «شناسايی و حمايت از مصدومان شيميايی» و «الزام دولت به پيگيري و استيفاي حقوق اتباع و ديپلمات‌هاي ايراني آسيب‌ديده از اقدامات دولت‌هاي خارجي به ويژه دولت اشغالگر آمريكا» پس از آن صورت می گیرد که به اعتقاد رییس مجلس، مهلت پنج روزه رییس جمهور برای ابلاغ این دو قانون منقضی شده و محمود احمدی‌نژاد آنها را ابلاغ نکرده است.

این در حالی است که احتمال استنکاف احمدی‌ن‌ژاد از ابلاغ این دو قانون کم سروصدا بسیار اندک بود، اما به نظر می‌رسد پس از ابلاغ قانون اختصاص 2میلیارد دلار از حساب ذخیره ارزی به مترو، رییس قوه‌ مقننه راه تازه را آسان‌تر از چشم انتظار ماندن برای ابلاغ قوانین از سویاحمدی‌نژاد دیده است.



دیدار جمعی از اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با موسوی



صبح روز پنج شنبه ۷مرداد ماه برخی از اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با مهندس میرحسین موسوی در یک نشست صمیمانه به بررسی و تحلیل مهمترین مسائل روز کشور پرداختند.

به گزارش کلمه، در این دیدار تعدادی از اعضای مجمع محققین و مدرسین به بیان دیدگاه های خود پیرامون مهمترین مسائل روز و چالش های پیش آمده پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸پرداختند موسوی نیز دیدگاه های خود را پیرامون مسائل مطروحه بیان داشتند.

No comments:

Post a Comment