Saturday, December 11, 2010

مردم آبادان هنوز آب شور می‌خورند / طرحی که احمدی نژاد افتتاح کرد، بی‌نتیجه مانده است

مردم آبادان هنوز آب شور می‌خورند / طرحی که احمدی نژاد افتتاح کرد، بی‌نتیجه مانده است


نماینده آبادان با بیان این مطلب که بر خلاف وعده‌ها و تبلیغات گسترده هنوز آبرسانی به شهر آبادان انجام نشده و مردم این شهر همچنان آب شور و غیر قابل شرب می‌خورند، خواستار تسریع در انجام آبرسانی به مردم این شهر شد.



به گزارش کلمه عبدالله کعبی در گفت و گو با خانه ملت، با بیان این که طرح آبرسانی به شهر آبادان با نام طرح غدیر ۵ مهر امسال با حضور رییس جمهور و تبلیغات فراوان به بهره‌برداری رسید، گفت: با وجود اینکه این طرح در آن زمان افتتاح شد اما هنوز آب شرب مناسب به مردم آبادان نرسیده و با وجود پیگیری‌های مکرر نمایندگان این منطقه همچنان کار آبرسانی به مردم آبادان به کندی پیش می‌رود.



وی در توضیح طرح آبرسانی به آبادان، گفت: در طرح آبرسانی غدیر که قرار بود آب شرب منطقه آبادان و خرمشهر را تامین کند، ابتدا قرار بود از بالا دست سد کرخه برای مردم آبادان آب بیاورند که بعد از چندین ماه خلف وعده در نهایت از پایین دست این سد و از همان بخشی که آب بخش کشاورزی تامین می‌شود به شهر آبادان آب آوردند که حتی این طرح هم به خاطر اینکه بخشی از لوله کشی تصفیه خانه شماره ۲ آبادان آماده نشده بود با مشکل مواجه شد.



کعبی با انتقاد از پاسخگو نبودن مسئولان اجرایی در مورد این موضوع، تصریح کرد: این پاسخگو نبودن و این طولانی شدن آبرسانی که در نقطه مقابل وعده ها و تبلیغات گسترده آقایان قرار دارد موجب بی اعتمادی مردم به مسئولین اجرایی خواهد شد.



گفتنی است مشکل آب شرب آبادان که وعده داده شده بود با افتتاح طرح آبرسانی غدیر توسط احمدی نژاد در مهرماه امسال برای همیشه به فراموشی سپرده شود، نه تنها باری از دوش مشکلات مردم ابادان برنداشت بلکه این مشکل تا آنجا ادامه پیدا کرد که در ماه های اخیر بارها اعتراض مردم و نمایندگان این منطقه را در پی داشت.



در یکی از آخرین نمونه های این اعتراض ها، “سید حسین دهدشتی” نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی سه شنبه هفته گذشته در جریان جلسه علنی مجلس به بیان تذکر آیین نامه ای پرداخت و در تذکر خود با انتقاد شدید از پاسخگو نبودن مسئولان در مورد این طرح خواستار تسریع در آبرسانی به مردم آبادان شد.

No comments:

Post a Comment