Wednesday, January 12, 2011

تشکیل تیم ویژه حفاظت از دانشمندان

تشکیل تیم ویژه حفاظت از دانشمندان


*مشایی: احمدی نژاد پیگیر پرونده پناهی و رسول اف است

تشکیل تیم ویژه حفاظت از دانشمندان



معاون علمی و فناوریاحمدی نژاد از تشکیل تیم ویژه حفاظت از دانشمندان کشور خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، نسرین سلطانخواه در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: حفاظت از دانشمندان در دستور کار جدی دستگاه های امنیتی قرار گرفته است.

وی افزود: نخستین مراقبت از نخبگانی که تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار دارند ، افزایش آمادگی آنان برای جلوگیری از خطرهای احتمالی سوءاستفاده سرویس های بیگانه از آنان است.

سلطانخواه گفت: در هماهنگی با مسئولان مربوط ، همواره آگاهی های لازم را در این باره به دانشمندان می دهیم و حتی جزوه های آموزشی در این باره تهیه و عرضه کرده ایم.



مشایی: احمدی نژاد پیگیر پرونده پناهی و رسول اف است



ایسنا: : فرهاد توحیدی رئیس هیأت مدیره خانه سینما، درباره‌ دیدار خانه سینما با اسفندیار رحیم‌مشایی پرداخت و به موارد مطرح شده در زمینه پناهی و رسول‌اف اشاره کرد و گفت: آقای مشایی در زمینه مسأله آقای پناهی و رسول‌اف قول مساعد دادند و گفت احمدی نژاد هم پیگیر این ماجراست و خبرهای خوبی خواهیم شنید.

وی مسائل رفاهی و حوزه امنیت شغلی را از دیگر مسایل مطرح شده در این جلسه برشمرد و به ایسناگفت: گفت‌وگوی مفصلی انجام شد و ایشان قول مساعد دادند. البته درباره شورای عالی سینما هم کمی صحبت شد که ایشان هم معترف بودند که فعلا ترکیب شورای عالی سینما مناسب نیست و در این زمینه باید تجدیدنظر شود.

توحیدی گفت: با یک مجموعه اقتصادی برای انجام طرح‌های مشترک که مربوط به رفاه و تامین اجتماعی اعضاء خانه سینماست، در حال مذاکره و گفت‌وگوهایی درباره کارآفرینی هستیم. این دوستان اصرار داشتند به دلیل اینکه مسوولان دولتی به خصوص رئیس کمیسیون فرهنگی دولت آقای مشایی در این زمینه نقش موثری دارند،در جریان این فعالیت قرار بگیرند و در ادامه راه از تسهیلات دولتی در این زمینه استفاده شود.

No comments:

Post a Comment