Wednesday, March 23, 2011

عضو هیات رئیسه مجلس: هر چه جلو می رویم تشتت بین نیروهای اصولگرا بیشتر می شود

عضو هیات رئیسه مجلس: هر چه جلو می رویم تشتت بین نیروهای اصولگرا بیشتر می شود


خبر آنلاین : حجت الاسلام سبحانی نیا دردوره های چهارم، هفتم وهشتم عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بوده و هست.چهره ای که در دورانی هم که درمجلس نبود، به عنوان مشاور وزیر امور خارجه و بعد هم به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران راهی کشور مغرب(مراکش) شد.

رابطه دولت و مجالس مختلف ،انتقاد به برخی اظهارات رئیس جمهور،اصولگرایان وانتخابات پیش رو، اقدامات احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس و پیش بینی ازروند آینده روابط دولت و مجلس مجموعه موضوعاتی است که در این گفت وگو مطرح شد.

وی در مصاحبه طولانی خود با خبر آنلاین گفت : در روابط مجلس و دولت، امید ما این است که به سمت بهبود برود البته شرایط پیش رو این امید را که هر چه جلو رویم تعامل مجلس و دولت بیشتر شود، نشان نمی دهد.ما امیدواریم ازنقش رهبردر این زمینه استفاده شود.گر چه ما نباید از رهبری انقلاب هزینه بکنیم ولی چون مصالح کلی نظام مبتنی بر تعامل و همکاری قوا سه گانه است با توصیه ای که ایشان انشاء الله خواهند داشت،این مساله محقق می شود. ولی برداشت من این است شرایط کشوربه گونه ای است که هر چه به جلو می رویم هم تشتت بین خود نیروهای اصولگرا بیشتر می شود وهم گاهی انسان احساس می کند نقش جریان های مقابل جریانات اصولگرا هم در ایجاد واگرایی در بین نیروهای اصولگرا بیشتر شده است.

No comments:

Post a Comment