Sunday, April 10, 2011

برنامه اعزام 600 نفر به بحرین و لیبی

برنامه اعزام 600 نفر به بحرین و لیبی


خبرگزاری مهر: مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست خبری از برگزاری تجمعی بزرگ در دانشگاه تهران خبرداد و گفت: یکشنبه 28 فروردین از مسجد دانشگاه تا مقابل درب دانشگاه تهران تجمعی بزرگ در محکومیت حملات به بحرین و لیبی و سایر کشورهای منطقه برگزار می‌شود.



مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به برنامه‌های دیگر این ستاد اشاره کرد و ادامه داد: هر یک از دانشگاه‌های علوم پزشکی مسئولیت دارند تا برنامه‌های ویژه مربوط به هر یک از کشورهای منطقه را پیگیری کنند که در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کشور بحرین دانشگاه شاهد کشور مصر، دانشگاه تهران کشور یمن و دانشگاه علوم توانبخشی و بهزیستی نیز برنامه‌های مربوط به کشور لیبی را تحت نظر دارند و آن را دنبال می‌کنند.



بندانی ادامه داد: ما نهضت‌ها و بیداری منطقه را یک بیداری اسلامی می‌دانیم و تحلیل برخی مبنی بر اینکه این حوادث و اتفاقات توسط امریکا صورت گرفته را قبول نداریم و این تحلیل از ذهن ناآگاه برخی منشاء می‌گیرد.



وی ادامه داد: همچنین در حال رایزنی با دستگاه‌های مختلف برای اعزام 600 نفر از دانشجویان علوم پزشکی به کشور بحرین و لیبی هستیم و در صورت عدم اعزام در فرودگاه امام خمینی تحصن می‌کنیم.

No comments:

Post a Comment