Sunday, April 17, 2011

پیشنهاد الله کرم : اعزام نیرو به بحرین و عملیات‌های استشهادی علیه آل سعود

پیشنهاد الله کرم : اعزام نیرو به بحرین و عملیات‌های استشهادی علیه آل سعود


آفتاب : حسین الله‌کرم در جمع دانشجویان (بسیجی) معترض به تحولات در بحرین، نسبت به دیدگاه انحرافی در دولت در خصوص ریشه تحولات منطقه موضع‌گیری کرد.



حسین‌الله کرم ( از رهبران حزب الله ایران) استاد دانشگاه (!) و فعال سیاسی در جمع دانشجویان به جنایات آل سعود در بحرین اشاره کرد و افزود: سعودی‌های متجاوز با ربودن بیش از 50 تن بحرینی آنها را به مکان‌های نامعلومی انتقال دادند و اکنون باید این سخن را به زبان بیاوریم که دیگر وقت سکوت نیست و باید نسبت به تجاوزهای حکومت‌های آل سعود و آل خلیفه واکنش نشان دهیم.



وی با اشاره به دیدگاه‌های مختلف نسبت به تحولات منطقه گفت: در خصوص ریشه‌های قیام‌های اخیر در خاورمیانه تحلیل‌های مختلفی وجود دارد . اولین تحلیل این است که تحولات اجتماعی در منطقه را ناشی از انقلاب اسلامی و استقامت نظام جمهوری اسلامی در طول 30 سال گذشته بوده است.



وی ادامه داد: دیدگاهی نیز توسط جریان انحرافی در دولت وجود دارد که معتقد است تحولات منطقه توسط غرب و امریکا هدایت می‌شود.



وی با اشاره به وظایف جمهوری اسلامی در قبال مردم بحرین گفت: وظیفه ما در مقابل کشورهای منطقه بویژه بحرین و یمن این است که به آنها کمک کنیم و لذا معتقدم که علاوه بر تجمع و راهپیمایی در مقابل سفارت‌خانه‌های بحرین و عربستان باید اقدامات دیگری نیز انجام دهیم.



وی در ادامه با بیان این که 5 مرحله برای خروج عربستان از بحرین جود دارد افزود: اولین مرحله تجمعات فراوان درمقابل سفارت عربستان و فشار به دولت این کشور برای خروج از بحرین است. و همچنین در مرحله بعد باید سپرهای انسانی را با حرکت به سمت بحرین تشکیل دهیم.



الله کرم تاکید کرد: در ادامه اگر این راه‌ها چاره‌ساز نبود باید به سمت خطوط مرزی دریای بحرین حرکت کنیم و در انتها اگر تمام این اقدامات موثر نبود عملیات استشهادی را برای خروج متجاوزین از بحرین آغاز کنیم. آمادگی کامل داریم تا با یک حرکت قاطعانه نیروهای عربستان را از بحرین خارج کنیم.

No comments:

Post a Comment