Sunday, April 17, 2011

روزنامه جوان وابسته به سپاه : تیم احمدی‌نژاد پیگیر ارتباط با آمریکا است

روزنامه جوان وابسته به سپاه : تیم احمدی‌نژاد پیگیر ارتباط با آمریکا است


دیگربان : روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران خبر داده که تیم محمود احمدی‌نژاد برای پیروزی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری برنامه ارتباط با آمریکا را در دستور کار خود قرار داده است.



این رزونامه در شماره روز یکشنبه (۲۸ فروردین) خود نوشته که جریان انحرافی اصولگرایان برای سال ۹۰ پیگیری موضوعاتی همچون «ارتباط با آمریکا» و «دفاع از تبادل سوخت هسته‌ای» را در دستور کار خود قرار داده است.



بسیاری از محافظه‌کاران منتقد دولت احمدی‌نژاد از برکناری رحیم‌مشایی با عنوان تلاش تازه دولت دهم برای کسب کرسی‌های مجلس و پیروزی در انتخابات آینده ریاست جمهوری یاد کرده‌اند.



روزنامه جوان پیش‌تر نوشته بود که برکناری اسفندیار رحیم‌مشایی از سرپرستی نهاد ریاست جمهوری ساختگی بوده و به منظور سازماندهی فهرست مورد حمایت احمدی‌نژاد در انتخابات آینده مجلس صورت گرفته است.



سپاه پاسداران یکی از مهم‌ترین مجموعه‌هایی است که تلاش‌ها برای شکست تیم احمدی‌نژاد در انتخابات آینده را آغاز کرده است.



فرماندهان این نیروی نظامی که سال ۱۳۸۸ به نفع احمدی‌نژاد دست به تقلبی گسترده زدند بار‌ها به طور تلویحی اعلام کرده‌اند که تمایلی به ادامه دولت احمدی‌نژاد در انتخابات‌ بعدی ندارند.



علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران نیز روز گذشته (شنبه ۲۷ فروردین) به طور رسمی گفته بود که گمان نمی‌کند اسفندیار رحیم‌مشایی صلاحیت حضور در فعالیت‌های سیاسی را داشته باشد.



با افزایش تلاش تیم احمدی‌نژاد برای ارائه فهرستی واحد در انتخابات دور نهم مجلس٬ فشار‌ها و تهدید‌های محافظه‌کاران منتقد دولت نیز افزایش یافته است.



سعید قاسمی یکی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران است که چندی پیش به صراحت خطاب به تیم احمدی‌نژاد گفت حزب‌الله اجازه نخواهد داد دولتی‌ها با عنوان «نوروز بازی» آن‌ها را «آسفالت» کنند.



محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای می‌گویند نزدیکان احمدی‌نژاد در سال‌ جاری فتنه‌ای عمیق علیه جمهوری اسلامی به راه خواهند انداخت.

No comments:

Post a Comment