Wednesday, May 25, 2011

حاشیه هایی از خاکسپاری ناصر حجازی

حاشیه هایی از خاکسپاری ناصر حجازی


مردم بهشت زهرا را ترک نمی‌کنند



خبر آنلاین : با وجود اینکه دقایقی پیش پیکر ناصر حجازی برای همیشه به خاک سپرده شد اما هواداران به ناصر حجازی قطعه نام آوران بهشت زهرا را ترک نمی‌کنند.

آنها که بیشتر هوداران تیم آبی‌پوش پایتخت هستند در دسته‌هایی جداگانه برای ناصر حجازی شعار می‌دهند.



حضور صفایی فراهانی در مراسم تشییع حجازی



آفتاب: مراسم تشییع پیکر اسطوره فوتبال ایران ناصر حجازی صبح امروز در حالی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که خیل عظیمی از مردم در ورزشگاه حاضر شده و در کنار خانواده حجازی و چهره‌های شناخته شده عرصه ورزش ایران به عزاداری پرداختند.

حضور مهندس صفایی‌فراهانی، فعال سیاسی و نماینده مجلس ششم که در جریان حوادث پس از انتخابات بازداشت و به شش سال حبس نیز محکوم شده است، با حاشیه‌های خاصی همراه شد.



قلعه‌نویی تنها غایب مراسم تشییع جنازه ناصر حجازی بود.



بیشتر چهره‌های سرشناس ورزش ،از کوچک و بزرگ گرفته امروز در مراسم تشییع جنازه حجازی شرکت کردند. این اتفاق در حالی افتاده است که ا این لحظه هنوز امیر قلعه نویی در بین حاضرین دیده نشده است.

احتمالا به دلیل اینکه تیم او دیشب در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشته است او برای حضور در تهران با مشکل مواجه شده است.



هواداران ناصر حجازی امروز در ورزشگاه شعارهای زیاد را سر دادند



به گزارش خبرآنلاین، آنها که بیشترشان لباس و پرچم های آبی به همراه داشتند بارها گفتند: «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، ایرانی با غیرت صاحب عزاست امروز»

اسطوره واقعی، همینه همینه، ناصر خان حجازی و... از دیگر شعارهای هواداران حجازی بود.



اشک‌های فردوسی‌پور به خاطر حجازی؛ وقتی بزرگان را از دست می‌دهیم به یاد آنها می‌افتیم



آفتاب: عادل فردوسی‌پور گفت: « ناصر حجازی شخصیتی کاریزماتیک و خاص داشت.» فردوسی‌پور این را گفت و ادامه داد: «جمعیت بسیار زیادی برای بدرقه ناصر حجازی به ورزشگاه آزادی آمده‌اند که همه آنها مشکی‌پوش هستند. به نظر من حیف بود و حجازی زود از میان ما رفت.»

فردوسی‌پور با بیان این که پس از اینکه بزرگان را از دست می‌دهیم به یاد آنها می‌افتیم، گفت: «ما استاد چنین کارهایی هستیم، وقتی کسی مرحوم می‌شود برای ما عزیز می‌شود، باید زمانی که آنها زنده هستند قدرشان را بدانیم. امیدوار هستم که این مسأله درسی برای ما بشود. ناصر حجازی شخصیت کاریزماتیک و خاص داشت و این به دلیل خصوصیات فردی او بود. خصوصیات فردی او باعث شد که به چنین جایگاهی برسد.فکر می‌کنم نیازی به گفتن نباشد که حجازی چقدر محبوب بود. حضور این همه آدم که از فاصله‌های دور خود را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند و این همه شور و شوق نشان دهنده محبوبیت بالا و جایگاه حجازی در میان مردم است.»

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید که در برنامه این هفته 90 حدود 5 میلیون نفر برای ناصر حجازی پیامک بفرستند، با چشمانی اشکبار گفت: «بله، فکرش را می‌کردم.»

No comments:

Post a Comment