Thursday, June 9, 2011

پاسخ سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس به سخنان اخمدی نژاد :

پاسخ سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس به سخنان اخمدی نژاد :


اسناد جریان انحرافی روی میز کمیسیون اصل ۹۰ است



"حسین اسلامی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت ، درباره اظهاراتی مبنی بر نبود اسناد درباره جریان انحرافی در کشور، گفت: بازرترین سند تایید وجود چنین جریانی در کشور، دستگیری افرادی است که از سوی وزارت اطلاعات انجام شده و چنانچه مقام معظم رهبری صلاح بدانند به اطلاع مردم رسانده خواهد شد تا همه در جریان وجود چنین اسنادی قرار بگیرند.(احمدی نژاد در مصاحبه روز سه شنبه گفت " آنها سندی بر علیه نزدیکان وی ( "جریان انحرافی") ندارند".



نماینده ساوه با بیان این که فساد به معنای رانت و امتیاز دهی بی حد و حصر و خارج از قوانین و مقررات است افزود: اگرچه موضوع فساد با جریان انحرافی دو مقوله متفاوت از هم هستند، اما تنها یک جستجوی کوتاه درباره بانک گردشگری و دنبال کردن این که متولیان این بانک چه کسانی بوده و وجوه اداره شده دولت در این بانک چه کار می‌کند همه چیز را روشن خواهد کرد.



اسلامی درباره علل انکار وجود جریان انحرافی در کشور در حالی که مقامات ارشد کشور بر آن اذعان دارند گفت: انکار حداقل منطق دروغ گو است.



اسلامی یکی از نمونه­های بازر وجود جریان انحرافی را سی دی ظهور دانست و افزود: توزیع گسترده این سی دی که ترویج کننده فرقه بابیت و ادامه القای شبهه در مورد اعتقادات مردم است مدرکی واضح و مبرهن است که نمونه آن هم در کمیسیون وجود دارد.



سخنگوی کمیسیون اصل نود همچنین افزود: یکسری اسناد و مدارک در زمینه امتیاز دهی­ها و رانتهای غیرقانونی در کمیسیون اصل نود وجود دارد که چنانچه انکار وجود جریان انحرافی ادامه داشته باشد در اختیار مطبوعات قرار خواهیم داد و در این صورت این افراد که ادعای قدیس بودن داشته و دیگران را تکذیب می کنند باید در مقابل این اسناد پاسخگو باشند.



سخنگوی اصل ۹۰ تاکید کرد: در جلسه هفته آینده آخرین وضعیت اسناد بررسی و اظهار نظر خواهد شد.

No comments:

Post a Comment