Saturday, June 11, 2011

از دل تناقض گوئی ها بیرون می آید

از دل تناقض گوئی ها بیرون می آید


3 فرضیه محتمل

در ماجرای ظهور "مدحی" در تهران





از میان گزارش های متناقضی که خبرگزاری های وابسته به دولت و سازمان اطلاعات و امنیت سپاه درباره اعترافات "مدحی" منتشر کرده اند، چند نکته ای را بیرون کشیده ایم که می خوانید. بر اساس این تناقض گوئی و تناقض نویسی، ظاهرا مدحی یا وسط علی اکبر خوانی هائی که بنام سردار پناهنده در خارج از کشور می کرد به دستگاه امنیتی ج. اسلامی وصل شده و یا برای دیدار و مذاکره ای به کشوری در همسایگی ایران رفته و از آنجا دست بسته به تهران منتقل شده است. مدتی درحال آموزش و تخلیه اطلاعاتی بوده تا آماده نمایش تلویزیونی شده است. آن ادعاهائی که طی همین دوران اخیر حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در باره نفوذ تا قبل سازمان امنیت اسرائیل "موساد" و نفوذ در خارج از کشور می کرد، ظاهرا در ارتباط با همین ماجرای مدحی بوده است.



نکات را بخوانید:







خبرگزاری دولتی ایرنا: «مدحی پیش از استقرار در پایگاهی اسرائیلی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) که پیشتر در این پروژه نفوذ و حضور داشته اند هدایت شد و از این پروژه ضد ایرانی کناره گرفت.»



* فرضیه از نیمه راه دوباره وصل شدن به تشکیلات امنیتی!







خبرگزاری وابسته به سپاه "فارس": « سرویس‌های جاسوسی انگلیس و فرانسه از وی خواسته بودند که با ایجاد ارتباط گسترده با سران فتنه در داخل کشور و جذب نیرو از بدنه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نظام و ایجاد یک شبکه منسجم پروژه دولت در تبعید و براندازی نظام اسلامی را عملیاتی کند. هنگامی که قرار شد در راستای این پروژه مدحی و شورای رهبری دولت در تبعید در پادگانی در تل‌آویو مستقر شوند عملیات نجات وی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد و مدحی به کشور بازگشت.



* فرضیه عملیات انتقال دست بسته مدحی به تهران



کیهان شریعتمداری نیز به نمایندگی از وزارت اطلاعات سپاه نیز مانند همیشه، پس از آن که حکم جاسوسی برای همه صادر کرد نوشت:



در همین حال که پروژه الماس فریب به تمام اهدافش رسیده شده بود نیروهای وزارت اطلاعات در یک محل مدحی را(در) آخرین حلقه پروژه به ایران منتقل می کنند!



* فرضیه مذاکره با مدحی در یکی از کشورهای همسایه و توافق و یا عملیات بردن او به تهران!





No comments:

Post a Comment